dazwid Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Więc przez błąd P2015 zabrałem się za regenerację kolektora dolotowego i czyszczenia zaworów. Problem w tym, że nie mogłem wizualnie dojść do tego który zawór jest otwarty a który zamknięty i postanowiłem zaryzykować. Zacząłem powplutku zalewać każdy zawór delikatnie środkiem do czyszczenia "carbo", i okazało się że trzeci zawór jest delikatnie otwarty. Wlewałem środek bardzo ostrożnie i delikatnie, jednak spłynął on do cylindra. Jakie to może mieć skutki jeżeli chodzi o silnik?? Edytowane 3 Stycznia 2016 przez dazwid
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się