>adamo< Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam, moje auto, to A4 B5 z 1999 roku, 1.8 APT. W zasadzie od zakupu auta (2,5 roku) borykam się z głośną pracą układu wydechowego, tzn bardzo głośno robi się w środku przy prędkości 110 - 130 km/h a na postoju przy lekkiej przegazówce słychać wyraźny odgłos wydobywający się z tłumika końcowego. Przy wydechu nie było nic robione - cały jest oryginalny, ba nawet chyba nie był nigdy wymieniany, więc może mieć 16 lat. Układ nie ma dziur i wygląda wzorowo jak na swój wiek, więc nie wymieniałem nic wychodząc z założenia, że lepszy stary oryginał niż nowy zamiennik. Dwóch mechaników stwierdziło, że to wygłuszenie wypadło z tłumika końcowego i stąd jego głośna praca. Pytanie do Was, czy tłumik ma wewnątrz jakieś wygłuszenie? Czy mogło ono wypaść? (tłumik nie ma dziur). Jak wyciszyć jego pracę nie wymieniając wszystkich elementów po kolei?
rhinbac Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Byc moze masz wybity katalizator stad ten glosny dziwiek wydechu.
>adamo< Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 Raczej nie - cały wydech wygląda na oryginał bez żadnych przeróbek. Auto miało przy przeglądzie wkładaną sondę do tłumika i spaliny wyszły w normie. Mam wrażenie, że na przestrzeni tych 2,5 roku jego użytkowania jest głośniejsze coraz bardziej, więc teoria "wypadania" wygłuszenia by się tu sprawdzała. Tylko czy końcowy tłumik to wygłuszenie w ogóle posiada? Rozbierał ktoś tłumik końcowy od 1.8? Up Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Up
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się