tomekrks 0 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Witam panowie. Wczoraj wracalem z dlugiej trasy i w polowie pojawil sie dziwny problem. Zapalil sie check engine. Przy redukcji biegu pojawily sie dziwne drgania, wydobywajace sie z wydechu lub jego okolic. Samochod nie chce przyspieszac. Jak trzymam mocniej gaz kontrolka check engine zaczyna migotac. Po odpuszczeniu gazu check sie pali i juz nie migota. Boje sie biegi redukowac, a musze nim dzis jeszcze jechac i teraz pytanie do was, czy mozna z takimi objawami jezdzic czy czekac do poniedzialku i zaprowadzic do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Lepiej daruj sobie jazdę bo coś uwalisz i dopiero będziesz miał koszty. Wygląda jak by nie pracował na wszystkich garach. Może cewka pada. Podepnij vaga i będziesz wiedział co się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Podepnij do kompa i będziesz wiedzieć co mu jest. U mnie jak migotało i szarpało to padnięta jedna z cewek koszt śmieszny 100zł z groszami wymiana banalnie prosta, myślę, żę u Ciebie może być podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekrks 0 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2016 Okazala sie cewka na 4 cylindrze. Zamknolem sie w 200 zl. Mozna zamknac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się