Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Negatyw tylnej osi


lukaszwidz3

Rekomendowane odpowiedzi

Siema

Planuję na spoty/zloty machnąć na tylnej osi lekki negatyw.

Teraz pytanie jak podejść do tematu co gdzie i jak?

Rozumiem że musimy podłożyć pod czop belki jakieś podkładki ?

Dajcie jakieś wskazówki tematy gdzie ktoś coś takiego realizował w a4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.01.2016 o 16:47, lukaszwidz3 napisał:

Siema

Planuję na spoty/zloty machnąć na tylnej osi lekki negatyw.

Teraz pytanie jak podejść do tematu co gdzie i jak?

Rozumiem że musimy podłożyć pod czop belki jakieś podkładki ?

Dajcie jakieś wskazówki tematy gdzie ktoś coś takiego realizował w a4.

Camber shims poland na fb, 120zł komplet camberow plus sruby... 

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.03.2017 o 11:39, lukaszwidz3 napisał:

Wielkie dzieki Pany :)

Przygotuj się na przeklinanie całego wszechświata podczas odkręcania śrub przy samej belce, jest ich 12 i żadna nie będzie chciała żebyś ją wykręcił. Dzisiaj jadę 3 dzień z 3 podejściem do odkręcenia tego ale z przecinakami i najwyżej będę wiercił belkę. Musisz też wiedzieć, że jeśli ma to wyglądać musi być naprawdę nisko, jazda będzie kiepska :D A na deszczu przy zakrętach ostrożność x3, bo strasznie d*pa ucieka. 

Tak jak uszol napisał, cambergold na tył odpuść, chyba że chcesz przepłacać. CMS zrobi za 120 z kompletem śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

No zdaje sobie sprawę że na kątach to się nie pojeździ ale na zlot podjechac fajna sprawa.

Tylko zastanawiam się w jaki sposób dobrać optymalny kąt czym się kierować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam po dzisiejszym, trzecim przegranym dniu. Jak cambergold ma inny sposób niż camber shims to może warto dołożyc, jak nie chcesz przeklinać całego świata i uwalić śrub. Musisz z nimi pogadać, ale drugi raz bym się na to nie porwał :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innego sposobu mają to samo tylko drożej, gadałem ze ślepym. Śruby w czopie to raz a dwa trzeba odchylić jarzmo. 

Zawartość dodana 13 minutes later
21 minut temu, enczu napisał:

Potwierdzam po dzisiejszym, trzecim przegranym dniu. Jak cambergold ma inny sposób niż camber shims to może warto dołożyc, jak nie chcesz przeklinać całego świata i uwalić śrub. Musisz z nimi pogadać, ale drugi raz bym się na to nie porwał :facepalm:

f10205f5f9c49c8edc9f61a11b261cf0.jpg

:polew::polew::decayed:

Edytowane przez uszol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jedno i to samo to 2 razy nawet przemyśl. Śruby to nic ciekawego, naprawdę.. Gdyby to były zwykłe to szło, by aż miło. Sam zastanawiam się czy dobrze zrobiłem wkładając tam nowe też imbusy, które dostałem w zestawie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...