Pij1973 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) Wymieniłem prawy przegub zewnętrzny, bo przy skręcie w lewo było słychać terkotanie. Diagnoza wydawała się słuszna, bo po zdjęciu koła felga od środka uwalona smarem. Lecz po wymianie terkotanie nie znikło, może jest trochę cichsze, ale tu myślę że to przez zmianę na zimówki (15 zamast 17) więc obciążenie mniejsze. Zmieniałem też osłonę ze smarem po lewej stronie, bo też już smarem pluło, i mechanik zwrócił uwagę że lewy wewnętrzny przegub ma wyczuwalne luzy. Moje pytanie, czy przy skręcie w lewo terkotanie mogą powodować te luzy na wewnętrznym lewym przegubie? Edytowane 10 Stycznia 2016 przez Pij1973
Gość Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Wymieniłem prawy przegub zewnętrzny, bo przy skręcie w lewo było słychać terkotanie. Diagnoza wydawała się słuszna, bo po zdjęciu koła felga od środka uwalona smarem. Lecz po wymianie terkotanie nie znikło, może jest trochę cichsze, ale tu myślę że to przez zmianę na zimówki (15 zamast 17) więc obciążenie mniejsze. Zmieniałem też osłonę ze smarem po lewej stronie, bo też już smarem pluło, i mechanik zwrócił uwagę że lewy wewnętrzny przegub ma wyczuwalne luzy. Moje pytanie, czy przy skręcie w lewo terkotanie mogą powodować te luzy na wewnętrznym lewym przegubie? Ostatnio wymieniałem u siebie przegub wewnętrzny, bo terkotał przy skręcie kół w lewo i cofaniu. Jeśli mechanik twierdzi, że przegub ma luzy, warto go wymienić, bo może być tylko gorzej.
marjon Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 ale przy jakiej predkosci terkocze i przy jak mocnym skrecie?? jesli przy szybszej jezdzie słychac to moze byc łozysko koła
Pij1973 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2016 Wymieniłem prawy przegub zewnętrzny, bo przy skręcie w lewo było słychać terkotanie. Diagnoza wydawała się słuszna, bo po zdjęciu koła felga od środka uwalona smarem. Lecz po wymianie terkotanie nie znikło, może jest trochę cichsze, ale tu myślę że to przez zmianę na zimówki (15 zamast 17) więc obciążenie mniejsze. Zmieniałem też osłonę ze smarem po lewej stronie, bo też już smarem pluło, i mechanik zwrócił uwagę że lewy wewnętrzny przegub ma wyczuwalne luzy. Moje pytanie, czy przy skręcie w lewo terkotanie mogą powodować te luzy na wewnętrznym lewym przegubie? Ostatnio wymieniałem u siebie przegub wewnętrzny, bo terkotał przy skręcie kół w lewo i cofaniu. Jeśli mechanik twierdzi, że przegub ma luzy, warto go wymienić, bo może być tylko gorzej.Bezwzględnie go wymienie. Luz jest niewielki i jak powiedzial mechanik nie jest to do wymiany na gwałt. Na razie nie szykuje mi sie żaden dalszy wyjazd wiec pewnie poczekam do wiosny.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka ale przy jakiej predkosci terkocze i przy jak mocnym skrecie?? jesli przy szybszej jezdzie słychac to moze byc łozysko koła Przy skręcaniu, zawracaniu i to tylko przy dodawaniu gazu. Przy wyższych prędkosciach nic nie slychać. Łożysko ze słyszenia znam, to zupełnie inny dźwięk.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Przegub wewnętrzny zamówiony, wymiana na dniach. Jednak nie czekam, nie lubię jak wiem, że coś niedomaga w aucie, od razu gorzej się jeździ
Gość Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Wymieniłem prawy przegub zewnętrzny, bo przy skręcie w lewo było słychać terkotanie. Diagnoza wydawała się słuszna, bo po zdjęciu koła felga od środka uwalona smarem. Lecz po wymianie terkotanie nie znikło, może jest trochę cichsze, ale tu myślę że to przez zmianę na zimówki (15 zamast 17) więc obciążenie mniejsze. Zmieniałem też osłonę ze smarem po lewej stronie, bo też już smarem pluło, i mechanik zwrócił uwagę że lewy wewnętrzny przegub ma wyczuwalne luzy. Moje pytanie, czy przy skręcie w lewo terkotanie mogą powodować te luzy na wewnętrznym lewym przegubie? Ostatnio wymieniałem u siebie przegub wewnętrzny, bo terkotał przy skręcie kół w lewo i cofaniu. Jeśli mechanik twierdzi, że przegub ma luzy, warto go wymienić, bo może być tylko gorzej.Bezwzględnie go wymienie. Luz jest niewielki i jak powiedzial mechanik nie jest to do wymiany na gwałt. Na razie nie szykuje mi sie żaden dalszy wyjazd wiec pewnie poczekam do wiosny.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka ale przy jakiej predkosci terkocze i przy jak mocnym skrecie?? jesli przy szybszej jezdzie słychac to moze byc łozysko koła Przy skręcaniu, zawracaniu i to tylko przy dodawaniu gazu. Przy wyższych prędkosciach nic nie slychać. Łożysko ze słyszenia znam, to zupełnie inny dźwięk.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Przegub wewnętrzny zamówiony, wymiana na dniach. Jednak nie czekam, nie lubię jak wiem, że coś niedomaga w aucie, od razu gorzej się jeździ Prawda Od razu spina, że zaraz się urwie
Pij1973 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2016 Wymieniłem prawy przegub zewnętrzny, bo przy skręcie w lewo było słychać terkotanie. Diagnoza wydawała się słuszna, bo po zdjęciu koła felga od środka uwalona smarem. Lecz po wymianie terkotanie nie znikło, może jest trochę cichsze, ale tu myślę że to przez zmianę na zimówki (15 zamast 17) więc obciążenie mniejsze. Zmieniałem też osłonę ze smarem po lewej stronie, bo też już smarem pluło, i mechanik zwrócił uwagę że lewy wewnętrzny przegub ma wyczuwalne luzy. Moje pytanie, czy przy skręcie w lewo terkotanie mogą powodować te luzy na wewnętrznym lewym przegubie? Ostatnio wymieniałem u siebie przegub wewnętrzny, bo terkotał przy skręcie kół w lewo i cofaniu. Jeśli mechanik twierdzi, że przegub ma luzy, warto go wymienić, bo może być tylko gorzej.Bezwzględnie go wymienie. Luz jest niewielki i jak powiedzial mechanik nie jest to do wymiany na gwałt. Na razie nie szykuje mi sie żaden dalszy wyjazd wiec pewnie poczekam do wiosny.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka ale przy jakiej predkosci terkocze i przy jak mocnym skrecie?? jesli przy szybszej jezdzie słychac to moze byc łozysko koła Przy skręcaniu, zawracaniu i to tylko przy dodawaniu gazu. Przy wyższych prędkosciach nic nie slychać. Łożysko ze słyszenia znam, to zupełnie inny dźwięk.Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka Przegub wewnętrzny zamówiony, wymiana na dniach. Jednak nie czekam, nie lubię jak wiem, że coś niedomaga w aucie, od razu gorzej się jeździ Prawda Od razu spina, że zaraz się urwie No i śnieg spadł, pobawić się można a tu terkocze i terkocze Update: Po wymianie lewego wewnętrznego przegubu terkotanie przy mocnym skręcie w lewo nie ustało... Nie mam pomysłu co to może być??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się