Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mnożnik i mapy po modach na twinie + stag


bongod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mógłby ktoś zamieścić zdjęcie map? Bo ostatnio znacznie musiałem podnieść mnożnik i nie wiem czy dopiero teraz jest dobrze czy coś siadło :) mnożnik był taki c2c9855f119fa67060a182feb8d9deb3.jpg teraz jest taki i jeszcze trzeba koniec podnieść 4ae3319d60f05f86eb146d4ad36b4ad4.jpg

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedziesz następne 100km po mieście , zajrzysz w mapki i stwierdzisz że znowu trzeba mnożnik zmienić bo się mapki rozjeżdżają, potem polecisz na trasie i znowu lipa mapki rozjechane.. nie tedy droga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale lambda zaczęła pokazywać 12 na plusie to przecież nie mogłem tego zostawić. To pierwsze zdjęcie jest zanim się mapy rozjechały. Na benie wszystko ok. Tak to wyglądało 799eae3d797f657fafd63a27b5bee591.jpg

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez bongod
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posadż kobite albo kolege za kółkiem, włącz sobie po prawej stronie vaga z korektami STFT live, po lewej stronie ac stag i tak wystrój wtedy instalke, patrzysz rozne obciazenia i tam gdzie leci Ci na plus to dajesz mnoznikiem w gore, aczkolwiek NAJLEPIEJ olac mnoznik, przełączyc na mape 3D i dopiero wtedy patrzysz na STFT live i tam gdzie sa wieksze odchyłkli szybko zerkasz na mape 3d staga i tam korygujesz., nie patrz na mapy / linie stagowe...

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jak zrobił Ci się rozjazd po strojeniu to może coś padło w osprzęcie,

skasuj błedy kompa w vagu nawet jak ich nie ma, przejedzi sie z 20-30km na benzynie, jak korekty beda blisko zera to wszystko z PB jest ok, wystrój lpg i latać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie z Pb wszystko ok :). Możliwe że się tak rozjechało od temp. zewnętrznej? Poprzednie ustawienia robiłem jak było bardzo ciepło. Co mogło w osprzęcie LPG paść? Dodam że od jakiegoś czasu puszczał bąka np podczas podjezdzania pod wysoki krawężnik i ostatnio przeciekał reduktor na śrubach. Jak dokręciłem to przestało przeciekać i gazem już nie śmierdzi, wydaje mi się że zaczął jeździć dużo lepiej niż od początku instalacji twina :).

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozjazd podczas eksploatacji auta w porze zimowej w stosunku do strojenia przy wysokich temperaturach zewnętrznych może wynikać z ułomności korekt sterownika gazowego po temperaturze LPG.

Aczkolwiek czasami ciężko trafić i poprawnie zdiagnozować przyczynę zmiany procentowej wydajności instalacji LPG w pewnym przedziale zakresu obciążeń jednostki napędowej, ma na to wpływ zbyt dużo czynników, takich jak ułożenie się elementów instalacji, stopnia zanieczyszczenia wtryskiwaczy, reduktora, filtrów LPG, jakość zatankowanego gazu LPG, zmiana procentowego udziału zawartości propanu/butanu szczególnie w trakcie trwania zimy. Zmiany wydajności reduktora w funkcji jego przebiegu.... i tak dalej i tak dalej :) do tego dochodzą zaszyte korekty sterownika gazowego w funkcji temp gazu, cisnienia reduktora itp.. instalacja po części żyje swoim życiem i od czasu do czasu trzeba ją podstroić mniej lub więcej ...

;)

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...