kuba245 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Witam, Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka check engine. Po odczytaniu vcds-em otrzymuje następujące błędy: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - Intermittent000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Z tego co poczytałem na amerykańskim forum za błędy te odpowiada zawór N205 od zmiennych faz rozrządu. Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne parametru 91 pokazującego zadaną pozycje wałka rozrządu i rzeczywistą. Wartość rzeczywista jest mocno wahająca się. Stąd moje pytanie czy miał ktoś podobne problemy ? lub może ocenić po logach czy takie zachowanie jest prawidłowe. Jestem skłonny do wymiany tego zaworu, lecz wolę mieć pewność że to w tym tkwi problem. Dodam jeszcze że po ściągnięciu wtyczki od tego zaworu znajdował się w niej olej. Poniżej zamieszczam wykres z porównaniem zadanej i rzeczywistej pozycji wałka rozrządu. Oś x to obroty silnika, oś y pozycja wałka. http://zapodaj.net/742a777515873.jpg.html>wykres.jpg</a>
xcentriq Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 (edytowane) Kolega ma większą wiedzę ode mnie jeśli chodzi vcdsa, natomiast jeśli olej jest we wtyczce to naturalnie można przypuszczać że pierścienie na tym zaworze regulującym są nieszczelne. Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Witam, Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka check engine. Po odczytaniu vcds-em otrzymuje następujące błędy: 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle P2187 - 004 - - Intermittent 000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 008 - Slow Response - Intermittent Z tego co poczytałem na amerykańskim forum za błędy te odpowiada zawór N205 od zmiennych faz rozrządu. Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne parametru 91 pokazującego zadaną pozycje wałka rozrządu i rzeczywistą. Wartość rzeczywista jest mocno wahająca się. Stąd moje pytanie czy miał ktoś podobne problemy ? lub może ocenić po logach czy takie zachowanie jest prawidłowe. Jestem skłonny do wymiany tego zaworu, lecz wolę mieć pewność że to w tym tkwi problem. Dodam jeszcze że po ściągnięciu wtyczki od tego zaworu znajdował się w niej olej. Poniżej zamieszczam wykres z porównaniem zadanej i rzeczywistej pozycji wałka rozrządu. Oś x to obroty silnika, oś y pozycja wałka. http://zapodaj.net/742a777515873.jpg.html>wykres.jpg</a> I jak? Wiadomo już co jest 5...?Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Lutego 2016 przez xcentriq
kuba245 Opublikowano 8 Marca 2016 Autor Opublikowano 8 Marca 2016 Po wymianie zaworu na nowy z ASO błąd zniknął. A nowe logi dymaniczne wyglądają już bardziej optymistycznie, wykres zadany z rzeczywistym są do siebie podobne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się