Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prosze o analize logow


Konradgiee

Rekomendowane odpowiedzi

Proba Dynamiczna

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f2f1a5218b040280.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/30520d2383ae4bb2.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e219dcf9ee6463c7.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f25b28654e1931fd.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5f8f42dd5e5f1d38.html

Wyskoczyl mi tez blad:

17965- Charge Presure Controle

Positiv Deviation

P 1557-35-00--

Jutro zrobie i dodam logi statyczne.

Jesli ktos to przegladnie to bedzie super i dzieki z gory !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ...

No wlasnie niedlugo przegonie prawie 2tys km, a jak wyglada sprawa z przeplywka no i o co chodzi z tym bledem

Wielkie dzieki ze popatrzyles :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ...

No wlasnie niedlugo przegonie prawie 2tys km, a jak wyglada sprawa z przeplywka no i o co chodzi z tym bledem

Wielkie dzieki ze popatrzyles :hi:

ja doladowanie lata jak zyd po pustym sklepie to i gnoj bedzie dawkowany w podobny sposob ... :wink4:

osobiscie przezornie wymienil bym filtr powietrza i przemyl druta [wysokie obroty o tym mowia :wink4:] ... ale najpierw masowanie prawa stopa ... :wink4:

p.s co do bledu .. to pewnie kiedys trafil sie notlauf jak turbo jebnelo do 2570 mbar ... :wink4: i zostal zapisany blad ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki, kata juz niedlugo wywale, a o co chodzilo ci z tym przeczyszczeniem druta? Chodzi o ta sztange od turbiny ? Dzieki.

przeplywomierz ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżę temat, mam pytanko. Sprawdzałem na VAGu jak pracuje sztanga od turbo noi patrzyłem w 011 BS i ladnie pokazuje ON/OFF co kilkanaście sekund, ale co mnie zdziwiło to jak patrzyłem na sztangę to w ogole sie nierusza. Jak to jest ze na vagu pokazuje ze sie porusza a w rzeczywistości ani drgnie.

Popsikalem WD40 i później pojadę przegonić auto na autostradzie.

Zaczalem tam zaglądać bo nietak dawno turbo mi ciągło ladnie od 1700-1800 obr a teraz to dopiero tak od 2000-2100. Czy to przesuniecie w mocy to tylko wina kata (niedługo go wytnę) czy zapieczone kierownice w turbo bo o tym by świadczyla nieruszająca sie sztanga tak? Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU wymusza w trybie BS - zmiane polozenia sztangi ale poniewaz jest zapieczona nie moze sie poruszyc.

Wyczyscisz turbawe i bedzie OK :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? :kwasny: A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu?

Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam.

Troszke zszedlem z tematu bo mialo byc o diagnostyce Vag ale niebede juz nowego watku zakladal.Sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? :kwasny: A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu?

Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam.

psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę probował to rozruszać to przy wylaczonym silniku? Dzięki za odpowiedzi !

To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? :kwasny: A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu?

Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam.

psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę probował to rozruszać to przy wylaczonym silniku? Dzięki za odpowiedzi !

To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? :kwasny: A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu?

Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam.

psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów .....

tak ... przy wylaczonym silniku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...