Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Problem ze skrzynią biegów lub sprzęgłem 2.6 v6 automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam
Dzisiaj po jeździe jestem zawiedziony moim automatem,
Mianowicie biegi szarpią przy wrzucaniu ( przy zmianie w jeździe delikatniej) nie można wrzucić trybów 3,2,1 na desce się nie wyświetlają (prawdopodobnie coś z bezpiecznikami / edit sprawdzone bezpieczniki całe).

Tam gdzie jest podświetlenie biegów kabelki się pourywały i polutowałem to wczoraj ( możliwe, że delikatne spięcie zrobiły).

Jadąc dzisiaj po mieście na jedynce a4-ka szła normalnie, a po wrzuceniu dwójki przez chwilę jedzie a później wchodzi na obroty i trzeba czekać, aż zredukuje na 1 bieg.
Na wstecznym jedzie normalnie.
Sprawdziłem i na pełnym bucie idzie cały czas, nie wchodząc na obroty tak jak przy spokojnej jeździe.Niestety tylko w mieście gdzie żywej duszy nie było i krótka prosta to do 3 biegu dobiłem).
A czuć było delikatnie spalenizną (nic od spodu nie cieknie).
Skrzynia raczej nie padła, tak mi się wydaje.
Co sądzicie?
Sprawa dość pilna, bo bez samochodu jestem teraz ;/

Edytowane przez dynia950
Opublikowano

Vag i sprawdz błędy na sam początek.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

posprawdzane vagiem :)
było sporo jakoś z 10 łacznie.
Od skrzyni z wybieraka i elektrozaworów dwóch wszystko po wymianie oleju ustało nie licząc wybieraka ale tam elektronika do wymiany za grosze.
olej spuszczony około 4l ze skrzyni wlane 6 litrów i jeszcze jej mało myślę, że to było przyczyną jutro jeszcze 2 litry kupuję i sprawdzam ile tam jej wlezie.
Prawdopodobnie będzie po problemie jutro dam znać.
Reszta to pierdoły tzn w drążku biegów do wymiany elektronika znajdująca się tam po zaślepką.
Na pewno już prawie nie szarpie :)

Edytowane przez dynia950
Opublikowano (edytowane)

Podłącz vaga, olej w skrzyni 35, max 40 stopni i odkręcasz korek spustowy ( jest tam jeszcze plastikowa rurka, to ona jest od poziomu oleju)

Olej ma się delikatnie sączyć na odpalonym silniku.

Potem możesz vagiem przyrócić ustawienia fabryczne sterownika skrzyni oraz skalibrować pedał gazu.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...