Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziurawy przewód odpowitrzenia/dolotowy do kolektora AEB


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio autko dziwnie się zachowało i znalazłem dziurę w przewodzie 058103221A odpowietrzenia skrzyni /dolotowy do kolektora dolotowego ( na wysokości 3 cylindra). Oczywiście zaczęłem już szukać w dobrych używkach, ale przeglądając forum napotkałem posty w których użytkownicy pisza że przewód ten w ogóle likwidują. Ponoć mniej syfu do kolektora dociera. Ponoć kupują nowe kolanko coś tam zaślepiają i jest ok. Prosze o opinie c o o tym sądzicie, czy ktoś w was tak robił ? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to przynajmniej wedlug tych instrukcji czyszczenia 1.8T ze zbednych kabli, ktore podalem to ten wąż musi zostac :)

W tym poradniku to jest ten zolty w ksztalcie litery "s" i musi miec bezposrednie polaczenie z kolektorem tak jak ma normalnie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie nowy i nie uzywka to mozna zastosowac duuuuzo tasmy izolacyjnej ^^ Zalezy jak duza jest dziura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam temat, Panowie gdzie znajduję się dolot ? w razie podejrzeń dziurawego dolotu... chciałem sprawdzić czy aby nie mam dziury bo jak daje na benzynie gaszu przy zmianie biegu to jest takie csssssssssssssssss dosyć głośne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor dolotowy masz z prawej strony silnika :-D W sumie cały dolot idzie od filtra powietrza przez tip do turbiny później rurą w pasie przednim idzie do icka potem gumowym przewodem do przepustnicy która jest przykrecona do kolektora. A kolektor do silnika. Chyba niczego nie pominęłem :-D

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor dolotowy masz z prawej strony silnika :-D W sumie cały dolot idzie od filtra powietrza przez tip do turbiny później rurą w pasie przednim idzie do icka potem gumowym przewodem do przepustnicy która jest przykrecona do kolektora. A kolektor do silnika. Chyba niczego nie pominęłem :-D

super dzie

ki :) tylko ze moj nie ma turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...