Marcel Pordzik Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Witam serdecznie. Mam jedno konkretne pytanie. Ma ktoś jakieś informacje na temat zamiany silnika w modelu A4 B8 z silnika CAHA na CGL. Aktualnie mam silnik 2.0 TDI CR 170km i niestety sie zatarł. Mam do kupienia naprawde dobry silnik tyle że typ CGL natomiast aktualnie mam CAHA. Czasem różnice w tych oznaczeniach silnika była tylko np. inna marka alternatora. Jeśli ktoś coś wie na ten temat będe bardzo wdzięczny.
Kodzak33 Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Tak z ciekawości, dlaczego Ci się zawarł? Pompa oleju zdechła?
marcinmariusz Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Silnik powinien pasować.Ale też jestem ciekawy dlaczego CAHA zdechł ?
Marcel Pordzik Posted January 26, 2016 Author Posted January 26, 2016 Zgadza sie, zdechła pompa oleju na autosradzie przy większej prędkości. Jedyny komunikat jaki się pojawił na komputerze to dolanie maksymalnie 1 litra oleju. Chwile później silnik zgasł. Powinien pasować mówicie?
Kodzak33 Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 (edited) Z tego co rozmawiałem ze znajomymi mechanikami to silnik będzie każdy z serii b8 pasował polift też do 2014 także (ten 140kw brak info), jaki masz przebieg? Auto zza granicy? co ile zmieniałeś oliwe? Zdejmowałeś miskę że tak twierdzisz? Powinien być komunikat o ciśnieniu oleju. Edited January 27, 2016 by Kodzak33
dieselchip_ Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 zupełnie inny układ wtryskowy ,silnik musisz miec kompletny z wiązką i ecu ,temat do ogarnięcia
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now