Skocz do zawartości

dieselchip_

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dieselchip_

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Bydgoszcz

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1188 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dieselchip_

4

Reputacja

  1. przyczyną możę być.............. usterka silnika ,please podłącz tester
  2. dieselchip_

    B8 TrOOOOp

    nie ,inne urządzenie ,specjalnym plikiem ZDC
  3. chyba mam taki kolektor nowy na sprzedaż ,kiedys klient kazał zamówić i nie przyjechał na montaż a turbo będzie wcześniej wstawało bo lepsze oddawanie spalin
  4. nie ,ale pin z zegarów wyciągnie Ci pierwszy lepszy elektronik
  5. zrób w org ,jak jakikolwiek element systemu wydechowego/oczyszczającego nie będzie działał / będzie wyłączony pociągnie za sobą DPF-a
  6. logi nie pokazują od jakiej dawki paliwa jest ustawione doładowanie ,tylko zadane otrzymane - jesli nie chcesz pokazac softu to wgraj orginal i wtedy zrób logi jednak widac ze turbiny są takie same
  7. przed fitrem paliwa i po było tak samo ? wyslij mi ten soft na @ ,może faktycznie coś przedobrzyliście
  8. powiem Ci tak albo mimo wszystko coś przeoczyliście albo mechanik cos namieszał ,a czasem filtr paliwa ,coś z przewodami paliwowymi nie bylo robione ? dziwne te wskazania przepływki raz 450 raz 260 (260 to nominał) dobra na właczonym zapłonie czujnik doładowania pokazuje ciśnieni atmosferyczne ( + - 1000) może miałeś inne turbo ,numery z tabliczniki takie same ? (miałeś dpfa ?) w kata nie rzygneło olejem ???? jak robiliście tjuning na powyginanych łopatkach na gemetrii to teraz jak jest nominał to faktycznie mogą byc cuda
  9. a ile dałeś za tego nowe garretta ???? jest jeszcze opcja ze ten mały programik coś nie halo ,skad jestes >?
  10. jeżeli wszystko stało się po wymianie turbiny , to odpowiedz jest jasna .... wątpie żeby mechanik coś spieprzył , chyba podciśnien nie zamieniliscie ?
  11. zle przeprowadzona regeneracja - prawdopodbnie zle osadzony wirnik wydechowy ,próba wysterowania n75 w sofcie nic nie da ,podlanie paliwem nic nie da prócz dymienia.......
  12. miernik w dłoń i zmierz oporność innej żarówki - ewentualnie przełóż ze świateł mijania etc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...