spike Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Mowa o A4 2,5 TDi, 190ps po chipie. Autko jeździ, pali bez zarzutów, niby niczego nie można się przyczepić ale... - w najmniej odpowiednim momencie potrafi zgasnąć podczas jazdy (niezależnie od obrotów i temperatury silnika). Wystarczy wtedy kilka/kilkanaście razy przekręcić zapłon i przeważnie odpala. - zdarzyło się kilka razy, że po zagrzaniu silnika miałem problem z jego ponownym uruchomieniem, trzeba było czekać do ostygnięcia wtedy odpalił (sytuacja miał miejsce latem) Wyżej wymienione usterki nie wyłączają zupełnie auta z użytku ale bardzo mnie wkurzają (nigdy nie wiadomo kiedy odmówi współpracy). Przykładowo 3 dni wszystko jest OK a 4 dnia pojawiają się "przygody". angry Byłem już u mechanika na vag teście i jedynym błędem jaki wykrył był "błąd obwodu poziomu paliwa" (zastrzeżeń odnośnie wskazań poziomu paliwa na desce nie mam żadnych) mysli Moje czarne myśli błądzą wokół pompy paliwa ;( czy słusznie? Z góry dzięki za wszelki konkretne podpowiedzi.
Musashi Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 znow to samo zrob diagnoze VAG-iem. byc moze immo pada. byc moze pompa, byc moze...., a byc moze sobie tak mozna wyliczac...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się