bosu25 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Witam Kolegów. Może ktos mi pomoże. Mam taki problem. Posiadam a4 b5 1.8 Adr i od pewnego czasu ubywa mi cieczy chlodzacej wycieków brak. Silnik od czasu do czasu lubi troszkę przerywać i końcówki świec sa koloru białego. Na dodatek mierzylem kompresje i wygląda to tak na 1 i 2 cyl 8 na 3 cyl 8.5 i 4 cyl 6. Ja obstawiam uszczelke. Dodam ze plyn i olej w porządku. Pomożecie bo ja juz nie mam do niej sily:) pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rhinbac 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Test na obecnosc spalin w plyunie chlodniczym i bedziesz mial pewnosc co do kompresji to ksiazkowo powinno byc okolo 13 tak mi sie wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Jak taka kompresja to silnik do remontu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosu25 0 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Powiem tak jak mnie uczono. Kompresji na planie wlasnie ze nie ma. Węże nie puchną jest ok. To ze jej slaba to rzecz oczywista tylko mnie zastanawiają te swiece znaczy kolor. Pierwsi raz cos takiego widze. Ale jak myślicie wystarczy tylko uszczelka czy i ruszać dol i brać sie za pierścionki??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Niekoniecznie uszczelka pod głowicą jest walnięta i niekoniecznie pierścionki. Może być głowica popękana i kompresja idzie w wydech (mówię o pęknięciach między gniazdami zaworowymi). Tak samo płyn przez pęknięcia w głowicy może przedostawać się do komory spalania. Zrób test olejowy przy pomiarze ciśnienia sprężania czyli wlej strzykawkę oleju ( 10 ml) do każdego cylindra i wtedy sprawdź ciśniene. Jak wzrośnie ciśnienie to znaczy że pierścionki a jak będzie bez zmian to obstawiam głowicę. Kompresja może uciekać przez wypalone gniazda zaworowe. Edytowane 28 Stycznia 2016 przez wojtek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosu25 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Widzisz pomyślałem tak samo i juz to zrobiłem. Cis bez zmian. Ale o pęknięciu glowicy nie pomyślałem. No nic tak czy tak glowica do zerwania i wtedy sie wszystko okaże. Jutro sie o to zabieram i zobaczymy:) Hej koledzy i okazalo sie tak jak myślałem uszczelka byla dmuchnieta i co najlepsze miała wydmuch na zewnątrz. Juz glowica zrobiona uszczelka kupiona tylko teraz jest inny problem. Mam klucz dynamometryczny tylko mam problem z przeliczeniem kgs/kps na Nm. Pomoże mi ktos sie z tym uporać bo ja szukam w necie ale nic nie mogę znalezc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek79 2 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Co to masz za klucz dynamometryczny? Może chodi o jednostkę kilogram-siła lub kilopond-siła. Zobacz na ten konwerter: http://www.translatorscafe.com/cafe/PL/units-converter/energy/19-41/niutonometr-kilogram-siła•metr/ Rozbieżności dużych nie ma więc poradzisz sobie z tym przykręceniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się