Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI ---> 2? KM


Kriss SierraFan

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Czy ktoś jest w temacie podniesienia mocy na więcej niż 200KM w 2.0TDI?

W A4 B9 jest seryjnie 190KM@400Nm, warto by było przeanalizować jakie turbo tam siedzi, czy są inne wtryski i jaka pompa.

Podobna sytuacja w Passacie B8, 2.0TDI 240KM, które już ktoś programował na 313KM :)

Miałem w planach zmienić turbo na CAHA, ale teraz poszedłbym raczej w coś grubszego.

Ciekawe czy weszłoby Bi-Turbo od Amaroka lub 2.0TDI 190KM CNHA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Czy ktoś jest w temacie podniesienia mocy na więcej niż 200KM w 2.0TDI?

W A4 B9 jest seryjnie 190KM@400Nm, warto by było przeanalizować jakie turbo tam siedzi, czy są inne wtryski i jaka pompa.

Podobna sytuacja w Passacie B8, 2.0TDI 240KM, które już ktoś programował na 313KM :)

Miałem w planach zmienić turbo na CAHA, ale teraz poszedłbym raczej w coś grubszego.

Ciekawe czy weszłoby Bi-Turbo od Amaroka lub 2.0TDI 190KM CNHA.

http://www.dynosoft.pl/projekty/104-polo6ncff.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kriss 200+ to nie problem.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kriss 200+ to nie problem.

No tak, tylko dlaczego nikt nie modzi w B8...

Polówka fajny wykresik, Nm bardzo mi się podobają, bo nie jest przesadzne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to w B8 mało miejsca na turbawke. W BKD w A3 8P miałem GTB2060VZK czyli prawie jeden ciort jak GTB2260VK i wydusiłem 253KM i 485Nm, ale i tam już to turbo to był max bo jeszcze troche i opierało by się na grodzi silnika - silnik poprzecznie :)

Edytowane przez matriw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200+ to jest zaledwie stage 2 ze 140. taki dane masz nawet w katalogach "mocy". Jak trafisz do "dobrej firmy" to Ci z serii tyle zrobią i wytłumaczą że to gift.


Z tego co wiem to w B8 mało miejsca na turbawke.

2260 da się upakować


No tak, tylko dlaczego nikt nie modzi w B8...

bo tjunerzy nie mają gotowych schematów i nie umieją. Zauważ że niektórzy rozsądnie zrobią tylko stare silniki (1,9 / 1,8T), w nowszych to nawet dobry soft jest wyzwaniem.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200+ to jest zaledwie stage 2 ze 140. taki dane masz nawet w katalogach "mocy". Jak trafisz do "dobrej firmy" to Ci z serii tyle zrobią i wytłumaczą że to gift.

Z tego co wiem to w B8 mało miejsca na turbawke.

2260 da się upakować

No tak, tylko dlaczego nikt nie modzi w B8...

bo tjunerzy nie mają gotowych schematów i nie umieją. Zauważ że niektórzy rozsądnie zrobią tylko stare silniki (1,9 / 1,8T), w nowszych to nawet dobry soft jest wyzwaniem.

200+ miałem na myśli 250-300 :decayed:

Fakt... ale 2.0 CR to żadna nowość już ponad 8 lat produkowany ;) a dobry tuner poradzi sobie nawet z najnowszym silnikiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2260 serio? Nie chce mówić, że nie, ale jak dla mnie to tam za mało miejsca. No i pewnie kilka rzeczy trzebaby było przerobić. :) Z chcęcią zobacze jakąś fotę z 2260 w środku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-gtb-turbo-kit-for-audi-b8-platform-2-0-16v-common-rail-engines-round-port.html

http://www.darksidedevelopments.co.uk/a4-b8-common-rail-2-0-tdi-16v/

nie dam głowy ale kolega chyba na 2260 lata, muszę się dopytać,


Fakt... ale 2.0 CR to żadna nowość już ponad 8 lat produkowany ;) a dobry tuner poradzi sobie nawet z najnowszym silnikiem :)

a ilu masz dobrych ? nie jeden ma problem z CR w B7 a mam na myśli tylko soft.

Weź pod uwagę że teraz i tak nie ma gdzie jeździć, zawsze chciałem mieć mocne auto teraz mam i co ? wlokę się 50km w jedną stronę jadąc do roboty bo to jeden wielki korek. Coraz częściej myślę o zmianie na coś mniejszego, słabszego i lżejszego. Raz przyciśniesz i Cie gestapo up...



200+ miałem na myśli 250-300 :decayed:
za słabe sprzęgła. Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet na 250 + (turbo pasujace P&P) mam.

Brak czasu na montage i ogranicza tak jak Marcin napisal liche sprzeglo i dwumas oraz skrzynia w ktorej na serii lozyska padaja....

Narazie zadowolilem sie turbo od CGLC i mam 206/430 (dwumas juz zaczyna protestowac...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat dla mnie bardzo interesujący. Teoretycznie moja skrzynia i sprzegla są przystosowane do 600 Nm. Wiec tu nie powinienem mieć problemów. Ale co z silnikiem? Macie jakieś przykłady zrobione na powiedzmy 220 plus?

UP

Wszyscy przy programie ~200 wyrzucają DPF-a i ew. EGR-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DPF podnosi EGT i zwiększa back pressure, przy ostrzejszych nastawach jego śmierć to kwestia czasu.

EGR - jego brak poprawia wstawanie turbosprężarki i szybciej zabija DPF'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr w moim aucie ma objętość (optycznie) ok. trzy razy większa jak w b8 i jest przystosowany ponoć do krótkich odcinków. Tylko jest mało firm które potrafią robić dobre hybrydy do diesla... A do mojego gruźlika już wogole....Ech, nie ma lekko...:-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR w moim silniku:

$_1.JPG

a tak wygląda turbina 03L253016M:

h208.jpg

h207.jpg

Myślałem z Passka coś może przeszczepić. Są Passaty z 170KM? Turbo do poprzecznych silników jest inne jak do wzdłużnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...