pingiel Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Jakim laczeniu? Trzeba targac deche tak czy tak?nie trzeba,nagrzewnica jest dostępna w nogach kierowcy,sam wymienianej 1,5 godziny na spokojnie bez pośpiechu.
pingiel Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Może od razu napisze dla zainteresowanych jak to zrobić Oczywiście musicie odłączyć przewody od krodzcow w komorze silnika przy podszyciu i zabezpieczyć przed wylewaniem się płynu jak to zrobicie to przechodzimy do kabiny po stronie kierowcy w nogach Pierwszy krok to demontujemy boczna osłonę,tam gdzie są bezpieczniki,następnie odkrecamy spodnia osłonę kierownicy,odsłoni ona dwa czujniki,z tego co pamiętam są one w kolorze brązowym i niebieskim,będą przeszkadzały w wyjęciu nagrzewnicy,pamiętajcie gdzie który czujnik był Teraz koło pedału gazu zobaczycie czarna osłonę za która jest nagrzewnica,sciagacie ją i teraz wystarczy odkrecic obejmy ale zanim to zdobycie podłużcie szmaty bo wyleje się zawartość nagrzewnicy,nie powinno być tego dużo, wyjmujecie od kręcone rurki z nagrzewnicy a następnie wyciagacie ją,nie jest nigdzie dodatkowo przymocowana. Montaż jest równie prosty jak demontaz choć za nim zaczniecie wszystko skladac w kabinie podłączenie cały układ chłodzenia do kupy i odpowietrzcie go, pozwoli wam to wykluczyć ewentualne wycieki Życzę miłej zabawy Może od razu napisze dla zainteresowanych jak to zrobić Oczywiście musicie odłączyć przewody od krodzcow w komorze silnika przy podszyciu i zabezpieczyć przed wylewaniem się płynu jak to zrobicie to przechodzimy do kabiny po stronie kierowcy w nogach Pierwszy krok to demontujemy boczna osłonę,tam gdzie są bezpieczniki,następnie odkrecamy spodnia osłonę kierownicy,odsłoni ona dwa czujniki,z tego co pamiętam są one w kolorze brązowym i niebieskim,będą przeszkadzały w wyjęciu nagrzewnicy,pamiętajcie gdzie który czujnik był Teraz koło pedału gazu zobaczycie czarna osłonę za która jest nagrzewnica,sciagacie ją i teraz wystarczy odkrecic obejmy ale zanim to zdobycie podłużcie szmaty bo wyleje się zawartość nagrzewnicy,nie powinno być tego dużo, wyjmujecie od kręcone rurki z nagrzewnicy a następnie wyciagacie ją,nie jest nigdzie dodatkowo przymocowana. Montaż jest równie prosty jak demontaz choć za nim zaczniecie wszystko skladac w kabinie podłączenie cały układ chłodzenia do kupy i odpowietrzcie go, pozwoli wam to wykluczyć ewentualne wycieki Życzę miłej zabawy to instrukcja do audi a4 b6, mój to 2.0 benzyną 130 km.
salque Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam byłem dzisiaj i z tego co mi wiadomo na 90% wina parownika jest za nisko założony(poniżej poziomu gazu) , jutro mechanik spróbuje go dać wyżej i zobaczymy czy pomoże, nagrzewnica 100% dobra , czujnik temp. cieczy i powietrza odpada na 100%
pingiel Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam byłem dzisiaj i z tego co mi wiadomo na 90% wina parownika jest za nisko założony(poniżej poziomu gazu) , jutro mechanik spróbuje go dać wyżej i zobaczymy czy pomoże, nagrzewnica 100% dobra , czujnik temp. cieczy i powietrza odpada na 100%daj znać ja czwartek lub w piątek postaram się sprawdzić silniczek klapy zimno ciepło a jak już będę miał wszystko na wierzchu to też przetestuje.
salque Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) dzisiaj byłem znów u mechanika wysokość parownika odpada, dzisiaj zmieniana jest nagrzewnica zobaczymy Edytowane 10 Lutego 2016 przez salque
pingiel Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Oby ci kolego pomogło bo ja już ręce załamuje,jutro jak nie będzie padało dobiore się do schowka i posprawdzam klapy klimatronika jak i to nie pomoże to zostaje tylko złomowanie ? Edytowane 10 Lutego 2016 przez pingiel
salque Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 Oby ci kolego pomogło bo ja już ręce załamuje,jutro jak nie będzie padało dobiore się do schowka i posprawdzam klapy klimatronika jak i to nie pomoże to zostaje tylko złomowanie Albo sprzedaż Latem heh jutro dam znac bo płukanie i wirnikowanie nagrzewnicy nie pomogło
pingiel Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Czyli jak nagrzewnica jest drozna to i nowa ci nie pomoże ja też plukalem ,dmuchałem aż wymieniłem na nową i też nie pomogło robiłeś test na szczelność uszczelki pod głowicą? Sprawdź sobie czy na bagnecie pomiaru oleju masz taki nalot biały,kremowy czy żółty podobny do konsystencji masła,powinien też pojawić się na korku wlewu oleju,to może być argument do przeprowadzenia tego testu. Czyli jak nagrzewnica jest drozna to i nowa ci nie pomoże ja też plukalem ,dmuchałem aż wymieniłem na nową i też nie pomogło robiłeś test na szczelność uszczelki pod głowicą? Sprawdź sobie czy na bagnecie pomiaru oleju masz taki nalot biały,kremowy czy żółty podobny do konsystencji masła,powinien też pojawić się na korku wlewu oleju,to może być argument do przeprowadzenia tego testu. niestety dziś nie udało mi się zerknąć do klimatronika ,może jutro będę miał luźniejszy dzień,byłem dziś ustawiać światła i gościu który je ustawiał powiedział mi,że miał podobną usterkę a za jej występowanie był odpowiedzialny czujnik temperatury otoczenia który blokował klimatronika,moje auto jest dziś dla mnie łaskawe,od rana grzeje i na wolnych obrotach i jak jadę to jest 1 auto które mnie załamał Edytowane 11 Lutego 2016 przez pingiel
salque Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 Hej koledzy dzisiaj wymieniona nagrzewnica na nową i wszystko jest już ok zastanawiam sie czy uszczelka , pompa wody itp były potrzebne ....
szakal222 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 No to good ,najpierw kolego trzeba szukac ,ja u siebie przeszedlem gechenne. Z ukladem chlodzenia i mam go skutecznie rozpracowany ,ale to wina mechanika bo uwalil mi glowice swojimi madrosciami ,i finalnie dostalem silnik uszkodzony do montazu. ,teraz zycze szerokosci
pingiel Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Hej koledzy dzisiaj wymieniona nagrzewnica na nową i wszystko jest już ok zastanawiam sie czy uszczelka , pompa wody itp były potrzebne .... oj,to chociaż jeden cieszy się ciepłem, ja walczę dalej
salque Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 z tego co było robione napisze po kolei może zawyży to krąg trochę 1) jak pojechałem pierwszy raz mechanik powiedział,że to pompa wody ponieważ temp silnika była 107 stopi (mimo,że na blacie pokazywało 90) i nie było dążności układu wcześniej wcięło mi 2 setki płynu chłodniczego. po wymianie pompy i rozrządu to samo z tym,że była temp normalna i obieg lepszy jak dostawał powyżej 2 tyś było normalnie.(koszt 500zł z robotą)(pompa skf + pasek+filt paliwa) 300zł + 200 robota 2) padło na uszczelkę pod głowicą ,że dostaje się lewe powietrze - wiec plantowanie + nowa uszczelka za 200zł i od razu Hydro popychacze(150) plantowanie ok70. ( koszt 580zł ) 3) odpowietrzył było ok minęła 1 noc dalej to samo ......... 4) podstawiłem auto dalej parownik itp wyciągnięty do góry dalej nic .... 5) nagrzewnica mimo pukania i wirnikowania niby sprawna mechanik powiedział, że trzeba ja wymienić bo możliwe, że to jest to mimo iż na samym początku sugerowałem mu ,że 100% nagrzewnica 6) suma summarum wczoraj dostałem telefon ,że po wymianie nagrzewnicy jest już dobrze był odpalany studzony i jest normalnie , zostawiłem na noc by z rana zrobić jeszcze test - dzisiaj mam do odbioru 7) jadę jeszcze wymienić olej 5w40 havoline, filtr oleju bosha , do tego płyn chłodniczy na pestrone - bo tamten 100 razy spuszczany itp wole nie ryzykować, świecie BKUR5ET NGK V LINE 29, filtry powietrza. ale po wymienia tego wszystkiego auto jakby dostało kopa powiem, jak wymienię wszystko już i wyjadę w sobotę na trasę
pingiel Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 z tego co było robione napisze po kolei może zawyży to krąg trochę 1) jak pojechałem pierwszy raz mechanik powiedział,że to pompa wody ponieważ temp silnika była 107 stopi (mimo,że na blacie pokazywało 90) i nie było dążności układu wcześniej wcięło mi 2 setki płynu chłodniczego. po wymianie pompy i rozrządu to samo z tym,że była temp normalna i obieg lepszy jak dostawał powyżej 2 tyś było normalnie.(koszt 500zł z robotą)(pompa skf + pasek+filt paliwa) 300zł + 200 robota 2) padło na uszczelkę pod głowicą ,że dostaje się lewe powietrze - wiec plantowanie + nowa uszczelka za 200zł i od razu Hydro popychacze(150) plantowanie ok70. ( koszt 580zł ) 3) odpowietrzył było ok minęła 1 noc dalej to samo ......... 4) podstawiłem auto dalej parownik itp wyciągnięty do góry dalej nic .... 5) nagrzewnica mimo pukania i wirnikowania niby sprawna mechanik powiedział, że trzeba ja wymienić bo możliwe, że to jest to mimo iż na samym początku sugerowałem mu ,że 100% nagrzewnica 6) suma summarum wczoraj dostałem telefon ,że po wymianie nagrzewnicy jest już dobrze był odpalany studzony i jest normalnie , zostawiłem na noc by z rana zrobić jeszcze test - dzisiaj mam do odbioru 7) jadę jeszcze wymienić olej 5w40 havoline, filtr oleju bosha , do tego płyn chłodniczy na pestrone - bo tamten 100 razy spuszczany itp wole nie ryzykować, świecie BKUR5ET NGK V LINE 29, filtry powietrza. ale po wymienia tego wszystkiego auto jakby dostało kopa powiem, jak wymienię wszystko już i wyjadę w sobotę na trasę no trochę się nawymieniałeś ja praktycznie mam wymienione co ty oprócz uszczelki pod głowicą,robiłem jej test i wyszło na to że dobra jest,klimatronik też,dziś był podłączany pod kompa i rozkręcany,wszystkie nastawy sprawne,ręce opadają,w czwartek postaram się wlać płukankę do układu chłodniczego,może go jakiś syf gdzieś przytyka,normalnie nie wiem już co robić,dziś 2 dzień ogrzewanie jest normalni, a czasem znika na kilka dni a nawet tydzień albo podczas jazdy albo wysokich obrotach jest a przy niskich znika
salque Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 ale zapowietrza Ci się układ? może korek od płynu chłodniczego ?
pingiel Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 ale zapowietrza Ci się układ? może korek od płynu chłodniczeg możliwe,że korek,ale podczas odpowietrzania kiedy korek jest odkręcony powinno lecieć ciepłe powietrze a nie leci pierw postaram się przepłukać cały układ chłodzenia specjalną płukanką i między czasie kupię nowy korek i się okaże czy to pomoże
szakal222 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Wlej octu i pojezdzij troche moze odkamieni i wyplucze syf
pingiel Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Wlej octu i pojezdzij troche moze odkamieni i wyplucze syf kupiłem odkamieniacz,w czwartek go wleje,wypłukam i zaleję nowy płyn,zobaczymy czy coś pomoże .
salque Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Opublikowano 13 Lutego 2016 audi a4b6 powinno się samo odpowietrzyć , ma ktoś jakiś filmik instruktarzowy jak to zrobic?
szakal222 Opublikowano 13 Lutego 2016 Opublikowano 13 Lutego 2016 Tak spruboj w moim ,musze robic taki trik jak w b5 z dziurka w nagrzewnicy Poza tym wszystko dzoiala dobrz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się