Piotr Miksza Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 Mam problem silnik pracuje jak by normalnie ale już od 2 tys. obrotów jest klekotanie i to coraz głośniejsze im większe obroty. Dwumas ? Głowica ? ale najbardziej wydaje mi sie że turbina.. Tu macie filmik posłuchajcie sami : z góry dzięki za odpowiedz
SotoM Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli chcesz otrzymać pomoc to poświęć 2min.i popraw kod silnika bo 1b to stary klekot. Ale jeśli masz 8 zaworowy motor to bym zajrzał pod pokrywę jak wyglądają hydrosztosy o wałek. Edytowane 7 Lutego 2016 przez SotoM
Wihajster Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 Ale jeśli masz 8 zaworowy motor to na pewno BPW
Musashi Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 z ktorej czesci silnika dobiega halas? zacznij od zdjęcia paska wieloklinowego. auto posiadasz jakis czas czy dopiero co kupione? dlaczego nie nagrales z przodu silnika tylko z boku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się