zimnyx 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Drodzy forumowicze, Ręczny od lat nie odbija jak trzeba i szykuję się do wymiany tylnych zacisków, a po konsultacji z mechanikiem nie jestem przekonany do regeneracji. Jakiech producentów polecacie? Czy alu będzie OK, czy szukać czegoś żeliwnego? Z tańszych opcji znalazlem TRW BHN304 (alu) za ~300 PLN http://google.plczesc/zacisk-hamulcowy-trw-bhn304,audi,a4-avant-8e5-b6-2001-04-2004-12,1-9-tdi-130km,5-4797-16049-100807-0-161-bhn304.html Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Wyslij do mnie to Ci je profi ogarne. A mechanika to zmien bo to jakis dyletant w tej materii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx 0 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wyslij do mnie to Ci je profi ogarne. A mechanika to zmien bo to jakis dyletant w tej materii. Jeśli zacisk mogę mieć w cenie ~300 to nie wiem czy mi się opłaca regenerować. Kojarzycie czy jak kupie zacisk TRW BHN303 to podejdzie mi pod jarzmo ORI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Ogarnąłeś temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Ogarnąłeś temat? Tak, wymieniłem na te TRW 303e/304e (wersja regenerowana przez producenta, czyli jak nowa). W kwestii siły ręcznego wymiana linek, tarcz klocków, zacisków i przejechanie 1000km nic nie zmieniło, ehhh Jadę pogadać z jednym mechanikiem i dam znać czy coś nowego odkrył. Każdy jeden twierdził, że to wina zacisków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 A jarzma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 A jarzma ? Przy nożnym hamulcu różnica jest niewielka: (kN) * tył: L=2,3 P=2,4 * ręczny: L=0,7 P=2,1 więc obstawiam, że to nie jarzmo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jasnowidz kolejny widzę. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jasnowidz kolejny widzę. .. Fakt, nie znam się, żeby takie stwierdzenia wygłaszać. Myślisz, że dało by radę zdiagnozować wadę jarzma bez podmiany? Idę zaglądnąć do jeszcze do tunelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zdejmij zaciski i sprawdź jak chodzą trzpienie w jarzmach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimnyx 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Dzięki za poradę, zbadam to. W międzyczasię wyciągnąłem popielniczkę w tunelu od strony tylnej kanapy i zaglądnąłem na to kółko, które samoreguluje rozkład siły ręcznego na obie strony. W miarę zaciągania dźwigni ręcznego, przekręca się ono w prawo o kąt od 0 do ~10 st. U was też się tak widocznie przekręca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się