dawidzio1987 0 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Witam Po najechaniu lewym kolem na kraweznik, po maxymalnym skrecie w lewo, prawdopodobnie z prawej strony slychac jedno pukniecie. Ogladalem zawieszwnie i nie ma zadnych luznych elementow. Wymienione koncowki, laczniki, wahacze dolne przednie, gumy stabilizatora jak i sam stabilizator. Na wahaczu widac ze lacznik sie obciera o niego. Zawieszenie obnizone o jakies -40.Jakies pomysly? Edytowane 16 Lutego 2016 przez dawidzio1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azure 7 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Maglownica? NIe masz luzu na maglu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzio1987 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Nie sprawdzalem, ale spojrze w weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulpios 0 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Mam to samo sprawdzałem na szarpakach, niepotrzebnie wymieniłem przegub wewnętrzny,pozostaje maglownica, ale narazie nie sprawdzałem jak znajdziesz usterkę daj cynka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 ktos cos pisal o peknieciach na spawie wozka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzio1987 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie okazalo sie ze to sruba w stabilizatorze tak wali. Urwalo mi ja juz dwa razy, zmienilem stab na inny i tez to samo. Teraz wyciagnalem stabilizator, pojezdze kilka dni bez i sprawdze jak to teraz wyglada. Magiel wydaje sie sztywny, bez luzow( przynajmniej przy szarpaniu rekami) Zrobilem pare kilometrow i stwierdzam ze te stuki pochodza ze stabilizatora na polaczeniu z lacznikiem. Teraz bez stabilizatora jest cicho i kierwonica chodzi o wiele lzej, niestety na zakretach nadwozie mocno sie pochyla. Nie wiem co zrobic aby nie zrywalo mi tej sruby. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez dawidzio1987 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulpios 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Mam to samo sprawdzałem na szarpakach, niepotrzebnie wymieniłem przegub wewnętrzny,pozostaje maglownica, ale narazie nie sprawdzałem jak znajdziesz usterkę daj cynka... No i po usterce...Byłem w trzech warsztatach i nikt nie zdiagnozował i musiałem sam rozwiązać sprawę która okazała się banałem, dziecinnie prosta, a mianowicie miałem niedokręcony akumulator co więcej śruba do akumulatora leżała pod nim. Po dokręceniu wszystko jak ma BYĆ CISZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie wiem co zrobic aby nie zrywalo mi tej sruby.A śruby łączników są zkrecane na wiszacych kolach czy na pełnym obciążeniu? Ja np łaczniki skręcam na zicher jak już auto na kołach stawiam -rzucam sie na glebę, klucz 16 i dokręcam. Na wiszących kołach drążek stabilizatora za***iście pręży... Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzio1987 0 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Skrecalem na obu wiszacych kolach bo mam obnizone zawieszenie i ciezko sie zmiescic pod samochodem na kolach. Sprobuje dluzszych srub bo te ktore wkrecalem przy koncu zaczely stawiac mniejszy opor ( oryginalne sruby w zestawie lemfordera). Faktem jest ze z prawej strony byla jakas przygoda, cale przednie zawieszenie jest wymienione ale nadal laczniki sa dzwinie naprezone i ocieraja sie o wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Jak nie da rady dojść...to co ty masz zderzak 10cm nad ziemią. Może łaczniki założone masz od B5 które są inne niż w B6/7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduro Grybów 4 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Mam to samo sprawdzałem na szarpakach, niepotrzebnie wymieniłem przegub wewnętrzny,pozostaje maglownica, ale narazie nie sprawdzałem jak znajdziesz usterkę daj cynka...No i po usterce...Byłem w trzech warsztatach i nikt nie zdiagnozował i musiałem sam rozwiązać sprawę która okazała się banałem, dziecinnie prosta, a mianowicie miałem niedokręcony akumulator co więcej śruba do akumulatora leżała pod nim. Po dokręceniu wszystko jak ma BYĆ CISZA4 lata temu jak kupilem b6 szukałem tego samego☺mechanik znalazł ze to aku☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzio1987 0 Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Laczniki mam na pewno do modelu b6, mieszkam w anglii a tu dobieraja czesci na podstawie rejestracji i maja wszystkie dane. Laczniki nie sa problemem, to stabilizator uklada sie w zlym kacie do lacznikow, przez co laczniki preza i ocieraja o wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1987 0 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Ja sie dolacze do tematu. Zaczelo sie tak stukniecia przy ruszaniu i chamowaniu i na dziurach. A teraz ciagly metaliczny stuk nawet na rownej drodze. przejechalem tak tylko ze 100km jakies pomysly od czego zaczac? Zawieszenie kompletne wymienione 20tys km temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidzio1987 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Sprawdz magiel kolego, skoro cale zawieszenie masz nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej1987 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 U mnie problem rozwiazany. Dzwonila poduszka skrzyni biegow wystarczylo dokrecic srobke i zrobione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się