B189 1 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Witajcie. Pytanie tak jak w temacie. Macie jakiś patent albo dorobiony przyrząd do napięcia paska rozrządu w 1.8T ? Znalazłem jeden temat, w którym chłopak pokazywał wymianę rozrządu bez użycia specjalnego przyrządu, ale niestety zdjęcia nie działają i nie ma jak podejrzeć co tam wykombinował. Niby najprostszym sposobem byłoby zamówienie takiego przyrządu, ale raz, że mi się śpieszy, a na paczkę bym musiał czekać ze 2-3 dni, a poza tym to ostatnia wymiana rozrządu w tym aucie i w grupie VAG, więc najnormalniej w świecie - nie opłaca mi się. Chyba, że nikt nie będzie miał pomysłu, a i ja sam na taki nie wpadnę, to trzeba będzie utopić kilka zł.. W razie jakby ktoś chciał wiedzieć jak wygląda napinacz: jaki w ogóle symbol ma przyrząd potrzebny do tego typu? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Ja tez robilem bez przyrzadu ,naciagnelem reka albo jakos tak ,nie pamietam juz bo to 60tys temu ,naciag sprawdzilem reka pasek lekko ma sie uginac wokol wlasnej osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B189 1 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Więcej panikowania i kombinowania niż to warte. Chwilę główkowania i doszedłem do tego, że wystarczy tylko wsadzić imbus w widoczny otwór, naciągnąć napinacz, założyć blaszkę na klin i naciągać napinasz do momentu, kiedy uda się wkręcić śrubkę od blaszki. I po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 No bo to jest latwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 to teraz sprawdzcie jaką macie synchronizację na vagu przy starym typie rozrządu należy pomiędzy rolkę a tłumik drgań ustawić szczelinę 7-8mm,zblokować rolkę i odbezpieczyć tłumik drgać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się