Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opadł tył


Makale

Rekomendowane odpowiedzi

Autko teraz wygląda tak (1ba):

http://www30.speedyshare.com/zJ3Kq/01389fc6/download/DSC-0010.JPG

Tył jest niżej od przodu dwukrotnie. Autko na zdjęciu nie załadowane. Pusty bagażnik.

Gleba jest, nawet mi się podoba, ale właściwości jezdne masakra. Wydaje mi się, że amotyzatory puściły, bo tył strasznie się buja.

Teraz pytanko jak założe na przód + tył ori 1BV (amory + sprężyny) to tył zostanie tak samo / niżej / wyżej ?

Wysokość tyłu mi się teraz podoba. Chcę, żeby i przód tak ładnie zszedł. Tylko, że jak wymienie z tyłu amory to znów z tyłu się koza zrobi, więc chcę już założyć od s-line.

Co polecacie? 1bv od 1.8t ?

Sprężyny od 1bv są -30mm tak samo jak -30 Eibach Pro Kit ?

Ewentualnie szukać 1bv od diesla z przodu ? Ale to pewno przód zejdzie niżej od tyłu. Opłaca się pakować w używany komplet 4 amory + 4 sprężyny ?

Sprężyny są takie same w 1be i 1bv ?

Dla mnie 1ba jest za miekkię.

Ewentaulnie jakie są zamienniki dla 1be / 1 bv ?

P.S od 1.9 tdi by podszedł ? Np. to:

http://olx.pl/oferta/zawieszenie-s-line-1bv-CID5-IDcoBPW.html#329fe83894

Edytowane przez Makale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilsteiny b6 koszt nie jest za tani ale bedziesz mial samochod marzenie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BE i 1BV to - 20mm różnią się tylko amorami (1 BV jest twardsze). Jak chcesz założyć KIT -30mm to Eibach ProKit będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. ProKit jest znany z tego, że ładnie wyrównuje autko i możesz je założyć na seryjne amorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amorki mam i tak do zmiany z tyłu, bo opadł. Nie chcę już 1ba za miękkie. 1bv od 1.9 tdi podejdzie ? silnik 1.9 dużo cięższy od 2.0 benzyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amor nie odpowiada za wysokość auta tylko sprężyna. 1.9 tdi jest sporo ciezszy od benzyny. Zainwestuj w Pro Kit dedykowany do Twojego silnika i będzie elegancko. A jak masz grubsza kase to markowy gwint i bedziesz zadowolony najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak myślisz czemu tył opadł 2x niżej niż przód ? Amory z tyłu fatalnie trzymają. Całe auto chodzi.

Jak się zachowa 1bv od 1.9 TDI ? Sam tył to chyba nie ma nic do rzeczy co ?

Mam możliwość kupna osobno tył od 1.9 TDI 1BV i przód od 1.8T 1bv. 2.0 czy 1.8 turbo ciężejsze ?

Nie chce gwintu, wolałbym ori 1be albo 1bv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że masz pęknięty jeden zwój sprężyny lub ktoś woził ciężkie graty w bagażniku i się sprężyny uklepały. Ale stawiam, że pękła sprężyna. Dobór zawieszenia s-line to nie tylko kwestia silnika ale również wersi wyposażenia auta a co za tym idzie klasy wagowej sprężyny. Musisz sprawdzić jaką masz klasę wagową z przodu i z tyłu i szukać sprężyn s-line najlepiej z klasą o jedną niżej. Wtedy jest największe prawdopodobieństwo, że siądzie ładnie - 20mm. Wiem bo eksperymentowałem to na sobie i trzy razy kupowałem sprężyny s-line, ale dopiero za trzecim razem byłem już mądry i wiedziałem jakich mam szukać. Ale i tak nie ma pewności czy dobrze dobrane sprężyny s-line ładnie położą Ci auto. Jest o tym cały wątek. To mimo wszystko trochę loteria. Posłuchaj mądrzejszych i jak chcesz komfortu i niewielkiego obniżenia to tylko Eibach Pro Kit, który jest wygodniejszy od seryjnego s-line i masz pewnośc, że auto ładnie usiądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rano podjadę to mi sprawdzą i amory i te sprężyny. Tak w aucie było sporo wożone z tyłu.


Z przodu mam kategorię wagową 8. Jak dam sprężyny z 1BE i klasa wagowa 6 to o ile +/- pójdzie w dół ? Gdyby była ta sama kategoria wagowa to niby -20mm, a jak dam dwie klasy niżej jeszcze ?

Edytowane przez Makale
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zawieszenie 1ba wiec to ze tyl masz nisko a przod w powietrzu to normalka.U mnie wyglądało identycznie jak u Ciebie wrzuciłem amorki aby na przod 1bv + FK czerwone i wyglada tak tylu nie ruszalem

ale i tak zmieniam na springi 1BE to dla mnie jest za nisko przód w realu niżej niz na foto ;)

PwHSjZX.jpg

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wcześniej tak nie było. Mam fotki sprzed 2 lat to autko stało prosto.

Z przodu bym same sprężyny wymienił, żeby się autko wyprostowało (przód w dół) i z tyłu amory bo pływa auto.

Z tył€ mam sprężyny lekko "zmiażdżone" (troszkę się woziło w bagażniku) a amory po 40%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak chyba wybiorą Bilsteina całego. Tylko B6 / B8 ? Co polecacie ? Sprężyny + amory. Na razie felgi 15", w lato będą 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat. Pacjent to BEX z zawieszeniem 1BV (według wlepy). Odkąd go kupiłem w sierpniu, tył siedzi trochę niżej. Nie mam jakiejś sensownej fotki, ale na tej też widać:

xeHT23W.jpg

Ogólnie też mam amorki do wymiany, bo na przeglądzie wyszło 45% sprawności obu tylnych. Planowałem je wymienić przed kolejnym przeglądem, bo w sumie ja bujania żadnego nie odczuwam i auto się bardzo pewnie prowadzi, chociaż w zakrętach trochę mniej pewnie niż AVF ojca z tym samym zawieszeniem. No ale wczoraj rozwaliłem sobie plastikową nakładkę progu i ten rant na lewarek, bo przód ładnie przeszedł po krawężniku, a już samym końcem progu zawadziłem. To wystarczająca motywacja żeby to jednak ogarnąć. Chciałbym ten tył podnieść na wysokość przodu... Mówicie, że to wyłącznie kwestia sprężyn? Na fotce w bagażniku butla z gazem i pełnowymiarowy zapas. Koła to 205/55R16. Mam rozumieć, że sama wymiana amortyzatorów raczej nic nie da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...