Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Diagnostyka logów audi a4 b5 1.9tdi ahu


adamek1994

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosił bym o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w mojej audi.Problem polega na tym że jest słabawa,troszkę lepiej jest po czyszczeniu kolektora dolotowego ale to jeszcze nie to.Wstawiam logi dynamiczne.Silnik oleju nie pobiera.

http://vaglog.pl/log_251612.html

http://vaglog.pl/log_251609.html

http://vaglog.pl/log_251610.html

http://vaglog.pl/log_251611.html

http://vaglog.pl/log_251613.html

http://vaglog.pl/log_251614.html

http://vaglog.pl/log_251615.html

http://vaglog.pl/log_251616.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic będę szukał i te logi wstawi co napisałeś żebym sprawdził.


Oto logi statyczne zrobiłem tez 003.

http://vaglog.pl/log_251841.html

http://vaglog.pl/log_251842.html

http://vaglog.pl/log_251843.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok.

Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ta dawka ma jakiś sens bo wcześniej było 2.6 a z tego co czytałem to im mniejsza to dawka większa tak ?? Właśnie nie wiem co z tą przepływką bo to odpływa dużo jedno od drugiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie AFN, wartości przepływki (1Z/AHU, ALE) -> 750 do 850mg więc jak dla mnie jest ok.

Dawke paliwa mozna by lekko zwiększyć, kąt wtrysku masz ok.

Może i tak ale i tak sporo przepływka zaniża nawet przy tym przepływie co podał kolega od 2700obr już przepływ jest za mały,wymień przepływomierz i po sprawie,dawkę możesz skorygować na ok 3.2 mg ale nie musisz bo żadnej różnicy nie odczujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ok będę działał.


Dobra podmieniłem przepływkę z seata Leona asv ale nie odczułem znacznej różnicy morze troszkę.Co do turba to nigdzie na dolocie nie zauważyłem nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy można podpiąć na krótko z turba prosto do kolektora ssącego omijając te chłodnice tak na spróbować ??? ten wąż powinien twardnieć po dodaniu gazu na chwile czy tak jak się długo trzyma i dopiero czuć ze twardnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczelnie zatkaj dolot przy filtrze powietrza, wypnij przewód z EGR i dmuchnij w niego powietrzem (wszystko musi być szczelne), opisana metoda to tak zwane cisnienieowe sprawdzanie dolotu i wtedy wychodzi najmniejsza nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak jak przytkałem dolot przy filtrze to słychać było syczenie wykręciłem cały filtr i tam na spodzie są dziurki czy one mają byc?? i są do tego wrazie jakby woda się dostała to nimi ucieknie ?? A jak przytkałem sam dolot ten już za przepływką to samochód gaśnie i wszystkie węże ściska.


egr odpiąłem i w ten wężyk da się w niego dmuchnąć.Ale pociągnąć do siebie za bardzo się nie da.

Edytowane przez adamek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no tak nie przyszło też mi to do głowy.


Sprawdziłem sprężonym powietrzem, powietrze uchodziło tym wężykiem co idzie do filtra powietrza jak przytkałem to szczelnie było.

Dodam jeszcze ze parę razy w czasie jazdy mi się kontrolka od świec żarowych zapaliła.

Edytowane przez adamek1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...