Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 1.9 BRB


grubcio1980

Rekomendowane odpowiedzi

Prośba o sprawdzenie logów. Dynamika:

http://vaglog.pl/log_251937.html

http://vaglog.pl/log_251938.html

http://vaglog.pl/log_251939.html

Statyczne:

http://vaglog.pl/log_251946.html

http://vaglog.pl/log_251945.html

http://vaglog.pl/log_251943.html

http://vaglog.pl/log_251947.html

http://vaglog.pl/log_251944.html

BS postaram się wstawić jutro, bo nie udało się ogarnąć. A to skan auta:

Typ podwozia: 8E - Audi A4 B6/B7
Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
69 75 76 77

VIN: WAUZZZ8E78A102402 Przebieg: 194280km
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 016 GD HW: 03G 906 016 GD
Komponent: R4 1,9L EDC G000SG 9577
Weryfikacja: --H05--- Numer seryjny: XXXXXXXXXXXXXX
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 00011 888 06946
VCID: 6BDFBC3D4ADB8440E4E

Znaleziono 1 błąd:
005512 - Zawory zawieszenia silnika (N144) / (145)
P1588 - 000 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Przebieg: 194285 km
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 882 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.36 V
Bity binarnie: 00001000
Moment obrotowy: 144.0 Nm
Moment obrotowy: 0.0 Nm

Kody gotowości: 0 0 1 1 1

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.lbl
Oznaczenie elementu SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF
Komponent: ESP8 FRONT H06 0140
Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 0004401
Kod serwisu: WSC 06335 000 00000
VCID: 2C5D7F218F554378AD4

2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30
000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 5
Wew.licznik błędów: 10
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Wartość Hex: 0x0000
Wartość Hex: 0x0222
Wartość Hex: 0x0024
Wartość Hex: 0x018E
Wartość Hex: 0x0001

00493 - Jednostka czujników ESP (G419)
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 11
Wskaźnik czasu: 0

Ramka zamrożona:
Wartość Hex: 0x0200
Wartość Hex: 0x4202
Wartość Hex: 0x001B
Wartość Hex: 0x34AC
Wartość Hex: 0x0001


-------------------------------------------------------------------------------
Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.lbl
Oznaczenie elementu: 8E0 820 043 BM
Komponent: A4 Klimaautomat 3233
Kodowanie: 00000
Kod serwisu: WSC 00000
VCID: 6DDBB22527CF8A70FAA

Znaleziono 1 błąd:
00716 - Silnik nastawczy klapy obiegu zamkniętego powietrza (V113)
41-00 - Zablokowany lub bez napięcia

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.clb
Oznaczenie elementu SW: 8E0 920 932 HW: 8E0 920 932
Komponent: KOMBI+WFS 4 H10 0200
Weryfikacja: 0200 Numer seryjny: 00000000000000
Kodowanie: 0006018
Kod serwisu: WSC 11111 111 11111
VCID: E6C94D09D23939283B0

Znaleziono 1 błąd:
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MAX.lbl
Oznaczenie elementu: 8E0 959 433 CK
Komponent: Komfortgerát T85 4336
Kodowanie: 07008
Kod serwisu: WSC 06335
VCID: 7CFD8F616CB513F87D4

Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8E1959801H
Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606

Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: 8E1959802H
Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0606

3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01366 - Otwarcie na skutek sygnału wypadku
35-00 - -
00955 - Kluczyk 1
35-10 - - - Sporadyczny
00956 - Kluczyk 2
35-10 - - - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------

Powie ktoś coś ciekawego?

Edytowane przez grubcio1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne sie nie otwierają. Błędy wykasuj i podaj tylko numery błędów które wracają a nie cały skan. Na statycznych widać ze masz synchronizacje przestawioną jest -4,4 powinno być ok 0, przy ok -5 silnik już nie odpala, korekcje bardzo ładne, bipy na minusie (przyjęte jest ze jeśli są na minusie to jest problem z paliwem, z moich oberwacji wynika ze w tych silnikach często bipy są na - a silnik ładnie pracuje)

Zrób logi dynamiczne (kazdą grupe loguj oddzielnie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To furmanka przyjaciela. Właśnie kupił i chciałem mu pomóc i sprawdzić jak to wygląda. Nie wiem dlaczego dynamiczne sie nie otwierają. Mam jeszcze bs. Postaram sie jutro wrzucić. Powraca tylko ten błąd zawory zawieszenia silnika. Szreka nie wywala. Dpf się chyba kończy bo dymi i śmierdzi. Znalazłem temat że to wina pokrywy zaworów. Postaram się poprawić logi. Jest ktoś z Gdyni? Koleżka marynarz i tam mieszka ?.

Aaa skan robiony po skasowaniu błędów więc te co są powracają.

Dzięki za podpowiedzi

Dynamiczne. Już wiem dlaczego nie działały. Powinno być ok.

http://vaglog.pl/log_252428.html

http://vaglog.pl/log_252429.html

http://vaglog.pl/log_252430.html

Już nie trzeba pomocy. Inni pomogli

Panowie w w/w OOOO turbo poregeneracji (dlatego tak dymiło), synchronizacje poprawione. Myślimy o małym programie, bo to nic nie jedzie. Powiedzcie coś:

Dynamiczne:

http://vaglog.pl/log_254224.html

http://vaglog.pl/log_254225.html

http://vaglog.pl/log_254226.html

Statyczne:

http://vaglog.pl/log_254227.html

http://vaglog.pl/log_254228.html

http://vaglog.pl/log_254229.html

http://vaglog.pl/log_254230.html

http://vaglog.pl/log_254231.html

BS:

http://vaglog.pl/log_254232.html

http://vaglog.pl/log_254233.html

Jak to wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalne doladowanie masz dopiero przy 2000rpm a to troszke pozno jak nanowe turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reszta ok ale jesli to tak zostawisz nie zdziw sie jak za pol roku bedziesz mial turbo do czyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześniej pisałem to nie moja A4. Strasznie dymiła. Kolega mieszka w Gdyni i tam poleciał do kogoś polecanego na klubie (nie wiem do kogo). On stwierdził ze to turbo. Regenerował i poprawił resztę. Dymienie zniknęło więc raczej się nie mylił. Logi zrobiliśmy kontrolnie. Mówisz że cosik nie tak tzn. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 011bs też widać że turbo jest ospałe
profilaktycznie można spr:
w kanale 75 pozycja 3 - poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...
w kanale 68 pozycja 2 - masa zanieczyszczeń
http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-%28regeneracja%29-filtra-cz%B1stek-sta%B3ych-DPF-FAP?p=562268#post562268

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...