Mariusz Mańka 0 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, jestem właśnie po przekładce skrzyni automatycznej na manualną, nie znalazłem nigdzie informacji, żeby ktoś już przerabiał temat,dlatego mam prośbę. Potrzebuje rozpiske, schemat czujnika sprzęgła 6p i czujnika wstecznego 3p. kodowanie tez mile widziane. Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 A mogę spytać po co to zrobiłeś? Bo ja chętnie przełożyłbym w drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simplus 0 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, jestem właśnie po przekładce skrzyni automatycznej na manualną, nie znalazłem nigdzie informacji, żeby ktoś już przerabiał temat,dlatego mam prośbę. Potrzebuje rozpiske, schemat czujnika sprzęgła 6p i czujnika wstecznego 3p. kodowanie tez mile widziane. Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie. A możesz zdradzić gdzie to robiłeś ? Co tak naprawdę było do wymiany ? Czy po zmianie masz gotowy samochód (w sensie czy już jeździ?) A mogę spytać po co to zrobiłeś? Bo ja chętnie przełożyłbym w drugą stronę. Powiem Ci, że ja tego bym nie zrobił … Dlaczego ? Wiem, że to jest przyjemność w przypadku multi .. ale : - Lepiej nie chipować (Co prawda były wersję multironikami na 200 km ale uważa się że … nie warto wkładać chipa) - Co 60 tyś wymiana oleju (a sugeruje się że co druga wymiana oleju to wymiana pełna) - Mam ją dwa lata i dalej do końca nie mogę się przyzwyczaić do odgłosu silnika (cały czas jednostajny) - Bardzo drogi serwis. Moja co pewien czas skoczy przy ruszeniu i szarpnie. Ponieważ ją serwisuje w ASO to serwis rozkłada ręce bo oni tylko mogą wymienić na nową za … 36 tyś pln - Nie wiem czy tak samo jest w przypadku manualna ale ja bardzo często na jednokierunkowych … zahaczam od progi zwalniające z kostki. Ale to może ja za bardzo wydziwiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Mańka 0 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 Skrzynia rezleciała się kompletnie, ja takie auto kupiłem, z zamiarem przekładki, robiłem już taki manewr w b6 i nie było problemu, (dużo informacji w sieci), tutaj jednak jest troche wyższy stopień trudności. A co do wyższości automatu nad manualem nie trzeba chyba nikogo przekonywać natomiast te multitroniki są awaryjne stąd taka decyzja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hohe 33 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Nie doczytałem, że multi. Miałem taką ze trzy lata w C6 i jakoś hulała. Ale w B8 wolałem manual od multi, niestety normalnego automatu przy 2.0 nie oferują, a innych silników to u nas praktycznie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adel-max 1 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 temat do ogarnięcia najlepszym doradcą to będzie chyba Elsa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin992 0 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Witam rowniez jestem po przekladce multi na manuala w b8 tyle ze 1.8 tfsi . moze ktos podpowiedziec jak przeprogramowac komputer z multi na manual krok po kroku co i jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexmb 3 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Witam . Jestem w trakcie swapa na manuala . Kompletuje ostatnie graty do tej imprezy . Elektryka już ogarnięta . Zostaje problem z kodowaniem ECU , ABS . A mianowicie nie przyjmuje nowego kodowania . Czy ktoś to przerabiał już z poziomu VCDS czy obije się o ASO ? A może ktoś zna magika który to okiełzna ( z dojazdem ) w okolicy Wrocławia bo oczywiście auto nawet nie odpali bez nowego kodowania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Veiru 19 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Widziałem w temacie Tomka, że robił SWAPA więc może będzie w stanie pomóc: W szoku jestem, że tyle dość sporo osób decyduje się na wymianę skrzyni Edytowane 5 Marca 2018 przez Veiru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lexmb 3 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 (edytowane) Z tego co zrozumiałem z jego wypowiedzi na forum to on dawał auto do przerobienia jakiejś firmie . A ja już przekładkę zrobiłem sam łącznie z instalacją którą trzeba odnowa robić do manualnej skrzyni i kilku sterowników ( jak wszystko pyknie to postaram się zrobić jakiegoś manuala ). Zostało tylko kodowanie z którym raczej se nie dam rady bo nawet orgi. VCDS v17. nie zakodował sterownika silnika a co dopiero made in P.R.C. Jak obiecałem !! Edytowane 23 Kwietnia 2018 przez lexmb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czechu9993 0 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 (edytowane) Witam potrzebuje informacji na temat przekładki multi na manuala ponieważ mam multi i chyba zaczyna się sypać oraz posiadam druga b8 w manualu wystarczy przełożyć wszystko z jednego do drugiego i zamienić komputery i będzie wszystko śmigać czy muszę jakieś kodowania zrobić? Edytowane 16 Grudnia 2019 przez czechu9993 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się