ksio87 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Witam, Pacjent: 1.8T AUM po lekkim modzie + LPG Jakis czas temu po przelaczeniu na Pb zauwazylem, ze przy bucie auto powyzej 3500 obrotow traci moc i nie da rady krecic do 6000 obrotow. Na biegu jalowym odcina zaplon przy ok 5000 obrotow. Na gazie tez mam wrazenie ze jest troche przymulone. Po podpieciu vcds zadnych bledow, korekty na 032 wynosily kolejno -7,2% oraz -10,3%. Skasowalem bledy i zrobilem logi na Pb98 i na LPG (dwa logi bo bateria w lapku padla..). Jesli chodzi o: - swiece - nowe pfr6q - cewki - wymienione na Bosch niecale 2 lata temu - przeplywomierz - wymieniony na regenerowany Bosch ponad rok temu - pompa paliwa - wymieniona jakis chinczyk 1,5 roku temu Pb: Grupa 033, 118: http://vaglog.pl/log_253388.htmlGrupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253389.htmlGrupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253390.html LPG: Grupa 002, 031: http://vaglog.pl/log_253386.htmlGrupa 020, 115: http://vaglog.pl/log_253387.html Jak patrze na te logi to jedynie turbo moim zdaniem trzyma zadane cisnienie, a reszta to tragedia... Prosze o pomoc w zdiagnozowaniu usterki. Z gory dziekuje i pozdrawiam!
Łukasz13 Opublikowano 7 Marca 2016 Opublikowano 7 Marca 2016 Zobacz co sie dzieje z tipem bo gdzieś mozesz mieć tam dziure, ew. zasysa się przy wiekszym obciązeniu i turbina zaciąga gdzies lewe powietrze, ogólnie szedłbym tym tropem.
ksio87 Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Ok, dzieki za sugestie. Na dniach podjade na test szczelnosci. Edit 18.04.2016 Witam po dosc dlugiej nieobecnosci... w tym czasie auto bylo na usunieciu pompy SAI i wymianie niektorych rurek i zaworków: 06a 103 213 af 035 103 245 a 06a 133 783 h 06a 133 751 ae 06a 103 213 f oraz przy okazji wymienilem wtyczki od cewek, bo stare mialy powylamywane zatrzaski. Skoda jedzie lepiej ale nadal cos jej dolega... zrobilem logi przed resetem bledow i po: 1 Logi przed usunieciem bledow: statyczny: 031 032 033 http://vaglog.pl/log_259029.html dynamiczne: grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259026.html grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259028.html grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259027.html 2 Logi po usunieciu bledow: grupa 020 118 http://vaglog.pl/log_259031.html grupa 002 115 http://vaglog.pl/log_259033.html grupa 031 033 http://vaglog.pl/log_259032.html Proszę o sugestie co moze byc nie tak? Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez ksio87
Łukasz13 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No masz cos tam konkretnie namieszane, sonda wogole nie koryguje, bledy jakie teraz wywala? Ta mapa co masz wgrana jest naoewno dobra? Jakies kable od lpg nie sa podlaczone do sond w aucie?
ksio87 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Na chwile obecna bledy jakie sie pojawiaja to zwiazane z wywaleniem SAI i n 249 oraz odkad pamietam blad sporadyczny Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!). Z tego co mi wiadomo bledy zwiazane z SAI nie powinny miec wplywu na prace silnika? Auto do niedawna jechalo tak jak na ponizszych logach. Nic nie bylo zmieniane w mapie, gaz zainstalowany jeszcze przed modem a nastepnie wystrojony. 115 118 http://vaglog.pl/log_205829.html 002 020 http://vaglog.pl/log_205830.html 031 033 http://vaglog.pl/log_205828.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się