k232 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Audi A4 B5 1.8 ADR 1997 rok + LPG Rano gdy zapalam silnik strasznie obroty spadają w dół i nie mogą się wyżej podnieść, po chwili szarpania i drgania cała budą podnoszą się na 1300, ssanie się skończy i spadają między 1000 a 900, leciutko faluje wskazówka tak jak by palec drgał. Dołączam link z filmikiem, żeby było wiadomo o co mi chodzi. - https://megawrzuta.pl/download/241bc949d03dcbe0f1066b4fb758b215.html Jadąc na benzynie, wciskając pedał gazu do spodu coś mi szarpie.. na gazie jedzie jak żyleta Te obroty to tylko takie są po odpaleniu silnika po nocy i jak postoi na parkingu z 8 godzin. Reszta wszystko płynnie. Dziś podpinając pod kompa: Usterka elektryczna w układzie prądowym - sonda Sterownik przepustnicy Błąd na przepływomierzu też był I coś z mieszanką było nie pamiętam dokładnie ;/ Proszę mi jeszcze powiedzieć jakie powinno być ciśnienie paliwa przy pomiarze? ( ile bar jak nabije paliwa )\ Panowie proszę o jakąś reakcję jak coś wam wiadomo Mierzyłem ciśnienie paliwa, na włączonym silniku pokazuje 3,5 bara, jak zgaszę silnik to pokazuje 2,9 bara i powoli ciśnienie schodzi w dół. Pompa raczej dobra? Edytowane 9 Marca 2016 przez k232
audicoman Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Powiedz kiedy wymieniane były świece i filtr powietrza? Bo ja też miałem takie falowanie obrotów po odpaleniu na zimnym, od kiedy wymieniłem filtr powietrza na nowy jak ręką odjął i do dzisiaj pracuje normalnie a stary filtr nie wyglądał na szczególnie brudny
k232 Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Filtr powietrza jakieś 7 tysięcy temu przy zmianie oleju, miał mi wymienić ale czy wymienił? W piątek będę robił jeszcze logi przepływomierza, bo stawiam, że on jest walnięty i jak wyjdzie, że on to od razu wymieniam olej z każdym filtrem + oryginalny przepływomierz Świece gdzieś z 10 tyś temu, mam boscha 3 elektrodowe. Planuję zmienić na NGK BKUR6ET10 Czy może mi ktoś jeszcze napisać jaka powinna być kompresja w cylindrach w moim modelu i ile barów powinno być na włączonym silniku przy mierzeniu paliwa? Mierzylem dzis kompresje i wynik: 1 gar - 13,5 2 gar - 12 3 gar - 14 4 gar - 12 Czy ten wynik ma jakies znaczenie ? Oczywiście silnik byl zimniutki przy sprawdzaniu. Edytowane 11 Marca 2016 przez k232
maluch16290 Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 czyszczenie przepustnicy jesli brudna, sprawdzic weze podcisnienia wszystkie, reset ecu, adaptacja przepustnicy, regulacja lpg i moze pomoc, mialem podobnie okazalo sie ze na bogato lpg na wysokich obciazeniach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się