Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerywa na benzynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi A4 B5 1.8 ADR 1997 rok + LPG

Rano gdy zapalam silnik strasznie obroty spadają w dół i nie mogą się wyżej podnieść, po chwili szarpania i drgania cała budą podnoszą się na 1300, ssanie się skończy i spadają między 1000 a 900, leciutko faluje wskazówka tak jak by palec drgał.

Dołączam link z filmikiem, żeby było wiadomo o co mi chodzi. - https://megawrzuta.pl/download/241bc949d03dcbe0f1066b4fb758b215.html

Jadąc na benzynie, wciskając pedał gazu do spodu coś mi szarpie.. na gazie jedzie jak żyleta

Te obroty to tylko takie są po odpaleniu silnika po nocy i jak postoi na parkingu z 8 godzin. Reszta wszystko płynnie.

Dziś podpinając pod kompa:

Usterka elektryczna w układzie prądowym - sonda

Sterownik przepustnicy

Błąd na przepływomierzu też był

I coś z mieszanką było nie pamiętam dokładnie ;/

Proszę mi jeszcze powiedzieć jakie powinno być ciśnienie paliwa przy pomiarze? ( ile bar jak nabije paliwa )\

Panowie proszę o jakąś reakcję jak coś wam wiadomo :)


Mierzyłem ciśnienie paliwa, na włączonym silniku pokazuje 3,5 bara, jak zgaszę silnik to pokazuje 2,9 bara i powoli ciśnienie schodzi w dół.

Pompa raczej dobra?

Edytowane przez k232
Opublikowano

Powiedz kiedy wymieniane były świece i filtr powietrza? Bo ja też miałem takie falowanie obrotów po odpaleniu na zimnym, od kiedy wymieniłem filtr powietrza na nowy jak ręką odjął i do dzisiaj pracuje normalnie :D a stary filtr nie wyglądał na szczególnie brudny :)

Opublikowano (edytowane)

Filtr powietrza jakieś 7 tysięcy temu przy zmianie oleju, miał mi wymienić ale czy wymienił? :D

W piątek będę robił jeszcze logi przepływomierza, bo stawiam, że on jest walnięty i jak wyjdzie, że on to od razu wymieniam olej z każdym filtrem + oryginalny przepływomierz :)

Świece gdzieś z 10 tyś temu, mam boscha 3 elektrodowe. Planuję zmienić na NGK BKUR6ET10

Czy może mi ktoś jeszcze napisać jaka powinna być kompresja w cylindrach w moim modelu i ile barów powinno być na włączonym silniku przy mierzeniu paliwa?

Mierzylem dzis kompresje i wynik:

1 gar - 13,5

2 gar - 12

3 gar - 14

4 gar - 12

Czy ten wynik ma jakies znaczenie ?

Oczywiście silnik byl zimniutki przy sprawdzaniu.

Edytowane przez k232
Opublikowano

czyszczenie przepustnicy jesli brudna, sprawdzic weze podcisnienia wszystkie, reset ecu, adaptacja przepustnicy, regulacja lpg i moze pomoc, mialem podobnie okazalo sie ze na bogato lpg na wysokich obciazeniach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...