mazinho250 Opublikowano 12 Marca 2016 Opublikowano 12 Marca 2016 WitamDzisiaj pojawił mi się problem a mianowicie przy delikatnych jak i mocnych skrętach słychać dziwny dźwięk, najbardziej nasila się przy niskich obrotach i skręcie kierownicą w trakcie jazdy jak i na postoju. Kiedy ruszam kierownicą bez dodawania gazu jest ok. Wysyłam filmikiDodam jeszcze że ruszając na nierozgrzanym silniku na samym sprzęgle i kręcąc kierownicą też jest ten dźwiękPanowie co to może być?Pozdrawiam
baku525 Opublikowano 3 Września 2016 Opublikowano 3 Września 2016 Witam mam ten sam problem co było przyczyną oraz jakei koszty naprawy ? Wg. mnie przekładnia kierownicza ale nie mam 100% pewności dodam że mam również wyciek z w/w przekładni....
Łukasz WE Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Witam! Czy problem został rozwiązany? bo ja w swoim audi a4 b7 1.8 t bfb walczę ze wspomaganiem od miesiąca i nie mogę wyeliminować usterki, a mianowicie wymieniłem dwa razy pompę wspomagania a dzisiaj wymieniłem zawór zwrotny w maglownicy a płyn przezroczysty a tu nadal coś wyje w pompie lub maglownicy przy lekkim dodawaniu gazu i siła wspomagania jest średnia. Proszę o pomoc w usunięciu tej usterki:(
Guns88 Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 W Lublinie jest gość co to ogarnia perfekcyjnie. Nie przyjmuje pomp 'wysyłkowo' trzeba przyjechać i robi od A do Z bo przyczyna buczenia jest gdzie indziej i ludzie mieli pretensje, że zrobił im pompę, która zaraz padła. Problem jest w tym, że wspomaganie w naszych autach, jest delikatnie mówiąc, bardzo wrażliwe. Ja u siebie miałem walniętą przekładnie + buczenie jak na filmikach wyżej. Problem został ogarnięty, koszt prawie 2000zł (1200 magiel+ 600/700 pompa). 1. Regeneracja przekładni 2. Regeneracja-Wzmocnienie pompy - wyżej omawiany zakład wybebesza pompę w czasie regeneracji i wrzuca mocniejsze części, potem diagnostyka na stanowisku testowym 3. Płukanka całego układu przy wyjętej pompie i zbiorniczku 4. Test przewodu wysokiego ciśnienia (pompa-przekładnia), który często zapycha się w miejscu spiralki 5. Wymiana lub demontaż zaworu zwrotnego w maglu (zbędny bajer, do niczego nie potrzebny, a powodujący awarie) 6. Czyszczenie zbiornika wyrównawczego płynu 7. Test układu na pompie testowej 8. Montaż regenerowanej pompy 9. Test i odpowietrzenie Nie musicie mi ufać, ale ludzie, nie tylko z Polski, ale i z Europy, przyjeżdżają do Pana Wiesława z problemami układu wspomagania w przeróżnych samochodach. Sam byłem świadkiem co ludzie mówią o tym człowieku. Magik po prostu... Nie jest to żadna reklama czy coś, koleś nie jest moim znajomym, ale przechodziłem przez wiele przygód z pompami i nie sądzę aby ktoś miał takie pojęcie jak on. Z tego co czytałem o nim to szkolił się w fabrykach pomp we Włoszech, zaczynał od regeneracji i importu używanych pomp z Belgii i Niemiec. Jak chcecie mieć spokój to dzwońcie i się umawiajcie, jak Wam szkoda czasu i pieniędzy na podróż to oszczędzajcie kupując 5 pomp i 3 magle Byłem świadkiem takiej akcji w Cryslerze
marcin4x4 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) 5. Wymiana lub demontaż zaworu zwrotnego w maglu (zbędny bajer, do niczego nie potrzebny, a powodujący awarie) a Ty to jakiś inżynier, konstruktor albo inny geniusz skoro wiesz lepiej ? 4. Test przewodu wysokiego ciśnienia (pompa-przekładnia), który często zapycha się w miejscu spiralki gdyby się zapchał to byś nie miał wspomagania a kie jeden wie co by się stało z układem, po za tym co za syf masz w układzie skoro się zapycha ? BTW: magiel nie wyje, nie trzeszczy Edytowane 21 Października 2016 przez marcin4x4
Guns88 Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Nie mów co miałem w samochodzie i magiel i pompa poszły w odstawkę... układ widziałem na własne oczy i wiem co mówię magiel zwalony i pociągnęła za sobą pompe i cały układ uświniła, a co do przewodu to nie do zera, zmniejsza się prześwit, pompa ma ciężej, zaciera się, mogą pójść opiłki, leci magiel, lecą kolejne opiłki i tak w kółko, jak nie zrobi się porządnie to błędne koło... Już syfu nie mam, wsio zrobione. PS. tak jestem inżynierem i pracuję w KS Engeenering od niedawna Edytowane 21 Października 2016 przez Guns88
mazinho250 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Opublikowano 29 Października 2016 Ostatecznie przyczyną była jazda bez płynu w układzie wspomagania i nie było smarowania. Mam wycieki z maglownicy około 50ml na 500-600km, na razie jeżdżę i dolewa czeka mnie wymiana maglownicy, mechanik zalecił maglownice od exeo z systemem servotronic.Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się