FLB Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam, Borykałem się ostatnio z problem gasnącego auta w czasie jazdy (raz na jakiś czas) falowały też obroty. Ten problem został rozwiązany.Pisze o tym by wykluczyć te części które wymieniłem Lecz został jeden dziwny problem do rozwiązania ( przyspieszając od ok 1,5tyś obrotów wciskając gaz w podłogę na 1,2,3 biegu jest wszystko ok, problem zaczyna się przy takim przyspieszaniu na 4 a szczególnie występuje na biegu 5. gdy wskazówka obrotów rośnie to przy dojściu do 3tyś obrotów czyć mocne drganie samochodem coś w stylu zadławienie i podskoczenia 3-4x całą budą auta, po przekroczeniu 3tyś problem znika i auto jedzie dalej bez tarmoszenia). W tamtym roku wymieniałem pompę oleju bo było słabe smarowanie i przez to klepią mi lekko szklanki (mam zamiar to zrobić podczas wymiany rozrządu który wypadnie we wrześniu). Wymienione w silniku: - odma - przepustnica - pompa oleju - świece - termostat czym może byś spowodowane takie zachowanie silnika ? Dodam że w zimę przy ujemnej temperaturze przy raptownym wciśnieciu sprzęgła czuć było tarpnięcie i słychać łupnięcie. Problem występował tylko w zimę. Teraz jest okej. - wymienione sprzęgło (tarcza bez dwumasy) - olej w skrzyni
jacek70 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Sprawdź błędy . Może to być np. sonda. Masz LPG ?
jacek70 Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 To mniej szukania , ale i tak zacznij od błędów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się