Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zle ustawiony rozrząd błąd szarpanie


Gaska1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jakiś czas temu miałem robiony remont silnika. Brał olej jak większość tych silników. Zakupiłem inny i teraz juz nie pobiera znaczy zrobilem 2tys km i nie dolewalem jeszcze co poprzednio musialem co 500km. Obecnie mam problem z rozrządem. Po przejechaniu 500km od remontu wyskoczyła mi kontrolka EPC i silnik. Błąd położenia wału i jeszcze jakiś tam błąd od rozrządu. Czujnik wymienilem ale nadal to samo. Lekko poszarpuje. Na innym forum mechanik mi napisał że robił takie silniki i raczej mam zle ustawiony rozrząd. Czy mial może ktoś taki przypadek? za wszystkie odpowiedzi dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W prawidzie nie w 2.0 a w 1.8 ale ja nie miałem błędów, po za tym że miałem opóźnienie na wałku ssącym w porównaniu do nastawnika faz rozrządu oraz dziwny/nieprzyjemny dźwięk silnika. opisywałem to w temacie http://a4-klub.pl/index.php?/topic/321152-18tfsi-problem-na-rozgrzanym-silniku/ przy późniejszej wymianie rozrządu okazało się że miałem przestawiony wałek ssący o jeden ząbek. Silnik odpalał i pracował normalnie i nie wywalał błędów. Nowy kompletny rozrząd oraz prawidłowe ustawienie rozwiązało całkowicie problem.

Dodam jeszcze że wymieniałem nastawnik faz rozrządu wraz z zaworem sterującym fazami rozrządu i dopuki nie wymieniłem kompletnego rozrządu problem nie ustąpił.

Edytowane przez zabiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, mam podobny problem z moim samochodem. W zeszłym roku w lipcu w ramach serwisu audi wymienili mi silnik na nowy gdyż miałem problemy z nadmiernym poborem oleju silnikowego. Po około 3-4 tygodniach auto zaczęło szarpać podczas zmiany biegów ( skrzynia automatyczna ). Na poczatku myślałem ze to wina opon albo śliskiej nawierzchni w zimie ale opony sa w dobrym stanie. Natomiast podczas zmiany na bieg sportowy czasami jak dodam więcej gazu zapali sie lampka silnika oraz EPC i auto dusi sie i nie chce jechać. Musze wtedy zatrzymać sie, wyłączyć i włączyć silnik i wszystko wraca do normy. Myslicie ze to wina zle ustawionego rozrządu ? Na dniach chce skontaktować sie z serwisem audi, mam nadzieje ze nie jest za późno aby to naprawili bez narażania mnie na koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez jakiejkolwiek informacji o błędach w sterownikach, to możemy pogadać ale o pogodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...