Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BFB - Słabe ciśnienie w cylindrach 5000 km po wymianie pierścieni


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Ludzie.

Mam następujący problem. Pół roku temu miałem przeprowadzony remont silnika ze względu na zapieczone pierścienie (kopcenie, spalanie oleju) polegający na:

wymianie pierścieni,

uszczelniaczy zaworowych,

planowanie głowicy,

wszystkie potrzebne manewry niezbędne przy takiej operacji zostały zrobione ( nowe śruby, szlif gniazd zaworowych i zaworów, nowy rozrząd itp.)

Przed cała operacją miałem ciśnienie w cylindrach: 10,5 ; 10; 10; 10,5 po remoncie i przejechaniu 5000 tyś km ciśnienie: 10; 9; 9; 10.

Silnik był ok. 1000 km jeżdżony spokojnie bez butowania.

Co mogło pójść nie tak? Co sprawdzić gdzie szukać? Jakieś sugestie?

Opublikowano

Honowanie cylindrów robione? Jakoś dziwi mnie fakt wymiany samych pierścieni bez tego zabiegu.

Opublikowano

Podobno były ślady po honowaniu i nie było potrzeby honowania.

Opublikowano

Ślady to sobie być mogły :) to trzeba wytargać blok i sprawdzić ;) to jedyna rzecz która z remontu została "stara" jeśli dobrze zrobili nowe zawory prowadnice i docieranie to nie ma prawa tam się nic dziać po takim przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...