Rafalo84 Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Cześć Ludzie. Mam następujący problem. Pół roku temu miałem przeprowadzony remont silnika ze względu na zapieczone pierścienie (kopcenie, spalanie oleju) polegający na: wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy, wszystkie potrzebne manewry niezbędne przy takiej operacji zostały zrobione ( nowe śruby, szlif gniazd zaworowych i zaworów, nowy rozrząd itp.) Przed cała operacją miałem ciśnienie w cylindrach: 10,5 ; 10; 10; 10,5 po remoncie i przejechaniu 5000 tyś km ciśnienie: 10; 9; 9; 10. Silnik był ok. 1000 km jeżdżony spokojnie bez butowania. Co mogło pójść nie tak? Co sprawdzić gdzie szukać? Jakieś sugestie?
House Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Honowanie cylindrów robione? Jakoś dziwi mnie fakt wymiany samych pierścieni bez tego zabiegu.
Rafalo84 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Opublikowano 30 Marca 2016 Podobno były ślady po honowaniu i nie było potrzeby honowania.
House Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Ślady to sobie być mogły to trzeba wytargać blok i sprawdzić to jedyna rzecz która z remontu została "stara" jeśli dobrze zrobili nowe zawory prowadnice i docieranie to nie ma prawa tam się nic dziać po takim przebiegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się