qrek Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 Witam, szukałem szukałem i się nie doszukałem więc piszę Oglądałem dziś A4 1.8T Quattro 1996r w dobrej cenie i zaniepokoiło mnie kilka rzeczy, powiedziałem że się zastanowię, no i szukam info co to było, niestety szukajka nie udzieliła mi na wszystko odpowiedzi: 1. Auto było zimne, i po odpaleniu klekotały popychacze. Gosc nim wyjechal z garazu prawie nie dotykając gazu, klkotały dalej jeszcze przez ok 30 sek i zapaliła się na desce kontrolka oleju(w takim checku - nie wiem jak to sie fachowo nazywa)-nic nie piszczało. po przegazowaniu znikneła i już się wiecej nie pojawila. Kilkarotnie zapalałem auto, jechałem nim kilka km i nic. I otóż pytanie - co to może być ile może kosztować i czy może dać sobie spokój z tym autem 2. 2-3min po odpaleniu zimnego cos zaczęło brzęczeć tak w okolicy przepływomierza jak się dodało gazu zaczynało brzęczeć i po puszczeniu przestawalo po chwili na wolnych. 3. Silnik od spodu ulany olejem - gdzies czytałem że TTTM, prawda to i czy uszczelniacze wału + miski przy okazji rozrządu pomogą? 4. Nie nagrzał się wcale podczas jazdy powyzej 60st - ciepła chłodnica, słabe ogrzewanie (nawet na HI) - ja stawiam na termostat 5. No i finalnie - podczas przejażdżki zdarzyło mu sie przy ruszaniu przydławić (nie ma LPG ) więc to mnie troche zastanowiło. 6. Czy brak błędów odczytany z klimatronika oznacza ze klima jest sprawna? Po ustawieniu na LO i właczeniu Śnieżynki nie słyszałem stuku włączającej się sprężarki - tyle że było +1st. na zewnątrz i nie wiem czy ona się wtedy w ogóle włącza... A może dać sobie spokój z 1.8T i wziąc V6+LPG? Mam nadzieje że nie zanudziłem czytających... Pozdrawiam Qrek
ajax Opublikowano 26 Listopada 2008 Opublikowano 26 Listopada 2008 1. Auto było zimne, i po odpaleniu klekotały popychacze. Gosc nim wyjechal z garazu prawie nie dotykając gazu, klkotały dalej jeszcze przez ok 30 sek i zapaliła się na desce kontrolka oleju(w takim checku - nie wiem jak to sie fachowo nazywa)-nic nie piszczało. po przegazowaniu znikneła i już się wiecej nie pojawila. Kilkarotnie zapalałem auto, jechałem nim kilka km i nic. I otóż pytanie - co to może być ile może kosztować i czy może dać sobie spokój z tym autem Przyczyna klekotania byla kontrolka oleju, a raczej niskie cisnienie tego oleju. Szczerze mowiac to nie pakowalbym sie w taki samochod. 2. 2-3min po odpaleniu zimnego cos zaczęło brzęczeć tak w okolicy przepływomierza jak się dodało gazu zaczynało brzęczeć i po puszczeniu przestawalo po chwili na wolnych. Ciezko tutaj okreslic usterke . Moze to byc niesprawny zawor albo tez dogorywajaca turbina.... 3. Silnik od spodu ulany olejem - gdzies czytałem że TTTM, prawda to i czy uszczelniacze wału + miski przy okazji rozrządu pomogą? W przypadku mojego silnika pomogly 4. Nie nagrzał się wcale podczas jazdy powyzej 60st - ciepła chłodnica, słabe ogrzewanie (nawet na HI) - ja stawiam na termostat Jak dlugo nim jezdziles? Jezeli powyzej 4-5 minut to rowniez stawiam na termostat 5. No i finalnie - podczas przejażdżki zdarzyło mu sie przy ruszaniu przydławić (nie ma LPG smiley ) więc to mnie troche zastanowiło. Czym wczesniej jezdziles? Czy na pewno Ty go nie przydlawiles? Jak mialem dziurawy dolot to tez czasami mie sie to zdarzalo 6. Czy brak błędów odczytany z klimatronika oznacza ze klima jest sprawna? Po ustawieniu na LO i właczeniu Śnieżynki nie słyszałem stuku włączającej się sprężarki - tyle że było +1st. na zewnątrz i nie wiem czy ona się wtedy w ogóle włącza... Raczej tak, a spręzarka nie wlaczy sie jezeli temperatura na zewnatrz jest za niska ( chyba musi byc wieksza niz 4 stopnie ) A może dać sobie spokój z 1.8T i wziąc V6+LPG? Z 1.8T daj sobie spokoj i szukaj 1.8TQ potem dobrego moda zrobisz i zadne audi A4 B5 V6 ( NON TURBO! ) Cie nie objedzie Jak dlugo opisywany samochod stal? Jaki mial poziom oleju? Zdradzisz przebieg i cene? Mam nadzieje że nie zanudziłem czytających... zanudziles Pozdrawiam!
qrek Opublikowano 27 Listopada 2008 Autor Opublikowano 27 Listopada 2008 2. Ciezko tutaj okreslic usterke . Moze to byc niesprawny zawor albo tez dogorywajaca turbina.... To nie dochodziło z okolic turbiny, tylko gdzie tu koło przepustnicy, jaiś silnik krokowy albo co... 4. Jak dlugo nim jezdziles? Jezeli powyzej 4-5 minut to rowniez stawiam na termostat z 20 minut Cytuj 5. Czym wczesniej jezdziles? Czy na pewno Ty go nie przydlawiles? Jak mialem dziurawy dolot to tez czasami mie sie to zdarzalo Oj wiele tego było i z wszelkim możliwym zasilaniem - obecnie Mondeo Combi 2.0 130KM+sekwencja, a przedtem też raczej autami > 4,5m . Głownym powodem zmian jest pojeżdżenie troche A6 2.5TDI Quattro 6. Z 1.8T daj sobie spokoj i szukaj 1.8TQ grin potem dobrego moda zrobisz i zadne audi A4 B5 V6 ( NON TURBO! ) Cie nie objedzie wink Jak dlugo opisywany samochod stal? Jaki mial poziom oleju? Zdradzisz przebieg i cene? Tyle że żaden ze mnie ścigant, szukam raczej cichego auta którym można śmiało jechać i do rodziny do Niemiec (witajci autobahny) i na narty w zimie Oleju miał 3/4 stanu Przebiegu nie podawałem bo to parament pomijalny, i tak każdy reguluje jak chce ok.190tys miał na liczniku, ile przebiegu nie wiem Cena ok. 9500 + opłaty paski itp Pozdrawiam Qrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się