Darek 1986 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam Ostatnio pojawił się w moim aucie problem z nawiewem ( Audi a4 b5, 1995r. silnik 1,8 + LPG ) Zauważyłem że od jakiegoś czasu trudno było wyregulować tmp w pojeździe ( auto z klimatronikiem ). Gdy z nawiewów leciało zbyt chłodne powietrze zwiększałem tmp na panelu klimatyzacji ale odnosiłem wrażenie że dopiero dość duża zmiana tmp na panelu na wyższą dawała cieplejsze powietrze lecz było ono wtedy zauważalnie cieplejsze. Delikatne zmiany tj 1 stopień niczego nie zmieniały. Ostatnio jednak włączyłem na chwilę grzanie na Hi a gdy w aucie zrobiło się zbyt ciepło obniżyłem tmp i... nic. Z nawiewów leciało gorące powietrze. Zmieniłem ustawienia na low i to też niczego nie zmieniło. Problem ten pojawił się przy wyłączonej klimatyzacji. Włączenie klimatyzacji niczego nie zmienia ale może muszę ja nabić. Nie znam się na tym i nie wiem też czy to problem samej klimatyzacji tj panelu czy może to być coś z tym nie związanego. Panel reaguje poprawnie... mogę zmieniać ustawienia nawiewu i go wyłączać... nie mogę jedynie sprawić by z nawiewów leciało chłodniejsze powietrze. Szukałem rozwiązania na necie ale wszędzi wpadam na tematy w których leci chłodne powietrze i nie można ustawić cieplejszego... nie wiem czy to może być taka sama przyczyna czy coś innego?
scq Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie, tutaj może być inna przyczyna. Dokładnie do sprawdzenia masz cięgna plastikowe od silniczka sterowania klapami nawiewu. Najprawdopodobniej ramię cięgna się rozlaczylo i zniknęła Ci możliwość regulacji. Zdemontuj schowek pasażera i od strony pasażera patrząc na tunel środkowy przy ścianie grodziowej wszystko zobaczysz. Miałem identyczny przypadek. Polaczenie ramion na nowo + zabezpieczenie przed ponownym rozlaczeniem pomogło, zimne powietrze wrócilo. Powodzenia! Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez scq