hektor1990dzn Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam forumowiczów nurtuje mnie jedno pytanie czym można by uszczelnić ewentualne przecieki powietrZa z pompki na wężykach centralnego zamka zauważyłem ze na każdym wężyku znajduje sie oring taki malutki czy np. Biegiem czasu bo jakby nie było nasze audiki to takie już nastolatki czy wyciek powietrza upływ może być tez spowodowany zbyt twardymi tymi oringami pytam ponieważ mnie to nurtuje a wirniczek wymieniałem już 2razy teraz po wymianie normalnie zamyka i w ogóle ale jaka jest możliwość sprawdzenia tych upływow czy woda. Piana ma tutaj sens lub środek do lpg jakiego używają gazownicy a druga sprawa jeśli mam już ten brak ciśnienia to jak to uszczelnić bo przecież chyba nie trzeba jechać na szrot i rozbierać pół samochodu żeby wyciągnąć wszystkie przewody od centralnego wężyki itp itd proszę panowie rozwiedzie moje watpliwości bo auto naprawdę daje mi fraJde z jazdy pomimo słabego 1.8 pozdrawiam ps. Jeśli nie napisałem gdzie potrzeba to proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu
karol24 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Znajdź nieszczelność, może to być membrana któregoś zamka. Zdejmij boczki i najlepiej jeden dmucha, drugi słucha
hektor1990dzn Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No podejrzewam ze membrana ale mam jeden problem bo nie mam zamka po stronie pasaZera w który wkładam kluczyk a mam możliwość wzięcia takiej membrany z auta który taka membranę posiada i ma ten Zamek z kluczykiem czy to nie będzie przeszkadzac
karol24 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Wyciągnij jeden zamek i sprawdź czy jest rozbieralny nie pamiętam na 100% ale chyba membrany są takie same we wszystkich
hektor1990dzn Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A jakby to Zasmakrac silikonem??
karol24 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zamek ze 20 zł będzie kosztował co Ty chcesz silikonem smarować?
hektor1990dzn Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 W sumie kwestia ma sie tak ze auto otwiera zamyka i w ogóle ok jednak wydaje mi sie ze ten cyngielek od pasażera pózniej sie chowa ale wydaje mi sie tez ze podczas gdy zmieniłem oringi na pomoce to podań większe ciśnienie na wszystkie zamki kwestia tylko teraz jak wyciągnąć mój zamek przy tych drzwiach ponieważ tam mam taka tez na nim osłonę a nie chce nic połamać i czy potem po założeniu tego zamka cos trzeba regulować? Na co uważać przy wymianie tej membrany?? Są jakieś niespodzianki typu spreZyny albo cos
karol24 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Niczego nie połamiesz, chodzi Ci pewnie o ten biały plastik. Odpinasz wężyk i wyciągasz w całości, Nie baw się w przekładanie kopułek tylko całe wymień. Robota nie jest skomplikowana i dasz rade. a to, że nie wszystkie dzyndzle wat samo się chowają / wysuwają to nic dziwnego, bo powietrze nie mam tej samej drogi do pokonania do wszystkich drzwi
hektor1990dzn Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Opublikowano 18 Maja 2016 Dzięki jak naraZie zamek chodzi a co do uszczelnienia to założyłem inne oringi na wężyki wchodzące do pompki i chodzi nie pamietam jakie rozmiary ale napewno to cos pomoglo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się