edar 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam. W czasie jazdy pedał gazu "wpadł mi w podłoge".Silnik pracuje dalej ale tylko na wolnych obrotach. Wydaje mi się że pękła linka między pedałem a czujnikiem położenia pedału gazu. Pewności nie mam więc wolał bym skorzystać z waszych doświadczeń.Jeszcz jedno -czy taką linkę można naprawić samemu. Z góry dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StoRK 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Mi kolego pękła ta linka to pedał gazu był w normalnym położeniu. Linki nie da się naprawić trzeba kupić nowa, zamienników nie ma trzeba zamawiać z ASO. Koszt-150zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edar 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Dzięki. Oczywiście żle się wyraziłem- nie chodziło mi o samodzielną naprawe a o wymianę. Rozumiem że potwierdzasz moją diagnoze. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Jak mi pękła to wymieniłem na nową z małą przeróbką. Da sie to zrobić, ale jest naprawdę ciężko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edar 0 Opublikowano 29 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 Powiedz mi jak zacząć,robiłes to od strony kabiny czy trzeba to robić z kanału od strony silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StoRK 0 Opublikowano 29 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2008 ja zajechałem do znajomego mechanika i mi wymienil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Ja wymieniałem leżąc pod kierownicą, ale na początek proponuje wyciągnąć sam "pedał" i przymocowac do niego nową linke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edar 0 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Wstawiłem w końcu samochód do ASO Skody w Łęczycy.Część -75 zł, robocizna- 35 zł. Polecam firme.Dzięki zapodpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolec 0 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Witam wszystkich mam pytanko to jak jest z tą liką od gazu ,umnie do pompy idą tylko kable więc wnioskuję z tego że ja linki nie mam a pompa jest sterowana elektonicznie i dlatego ciekawi mnie to czy wasze linki idą aż do samej pompy bo jeśli przy pompie macie tylko taką czarną kostke z przewodami to to macie gaz sterowany elektroniczni , muj brat ma vw Vento 95r. też 1Z 90KM i ma elektycznie sterowaną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StoRK 0 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 kolego tu chodzi o linke a wlasciwie ciegielko ktore laczy pedal gazu z potencjonometrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzanek85 3 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Dokładnie linka występuje między dźwignią pedału gazu a potencjometrem. cześć nr 7 to uchwyt i nieszczęsna linka w dużej ilości przypadków nie urywa sie linka tylko plastikowa śruba rzymska do napinania linki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exe 0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Mi dziś pedał "wszedł w podłogę", dobrze, że koło domu. Znalazłem kawałek urwanej linki. Dzwoniłem do ASO Skody, bo mam bliziutko, koszt 111zl, powiedział mi, że to jest linka z kołyską, więc pewnie chodzi o element 7 i teraz pytanie, czy jest to z tym czarnym elementem plastikowym, który jest przymocowany do pedału? Jeśli tak to odkręcam tylko śrubę nr. 9 i wsio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ja wyciągnąłem pedał gazu (jest na zatrzaskach). Na nim jest bolec, na który należy założyć plastikowe kółko z oringiem. Nastepnie zamontowałem metalowe (kowadełko) do czujnika i pedał na zatrzaski. Ostatnią rzeczą jest ustawienie zera na regulacji przy pedale za pomocą VAG-a. Dokładnie wchodzimy w 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych] gr 0 pozycja 3. prawidłowe wskazania to 0 dla położenia jałowego a 255 dla pedału do (podłogi). Silnik nie musi być włączony. Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exe 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 dzięki Szuszu, na części muszę czekać, więc naprawiłem tą linkę- założyłem inną. Przy ściąganiu kołyski zaznaczyłem sobie korektorem jak było wcześniej (czarny plastik jest jeszcze przyłapany na opaskę- tak było więc nie ruszałem). Póki co muszę tak jeździć, jak patent się posypie, wymienię na ori. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuszu 0 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Też miałem taki patent lecz nie wiem czemu nie wytrzymał za długo, a najgorsze że strzeliła w najmniej potrzebnej chwili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exe 0 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 u mnie na razie śmiga, żeby linka się nie przecierała, użyłem patyczka od uszu - wew. niego przeciągnąłem linkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się