Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Nie moge dodać gazu


edar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W czasie jazdy pedał gazu "wpadł mi w podłoge".Silnik pracuje dalej ale tylko na wolnych obrotach.

Wydaje mi się że pękła linka między pedałem a czujnikiem położenia pedału gazu.

Pewności nie mam więc wolał bym skorzystać z waszych doświadczeń.Jeszcz jedno -czy taką linkę

można naprawić samemu. Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi kolego pękła ta linka to pedał gazu był w normalnym położeniu. Linki nie da się naprawić trzeba kupić nowa, zamienników nie ma trzeba zamawiać z ASO. Koszt-150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam pytanko to jak jest z tą liką od gazu ,umnie do pompy idą tylko kable więc wnioskuję z tego że ja linki nie mam a pompa jest sterowana elektonicznie i dlatego ciekawi mnie to czy wasze linki idą aż do samej pompy bo jeśli przy pompie macie tylko taką czarną kostke z przewodami to to macie gaz sterowany elektroniczni , muj brat ma vw Vento 95r. też 1Z 90KM i ma elektycznie sterowaną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego tu chodzi o linke a wlasciwie ciegielko ktore laczy pedal gazu z potencjonometrem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie linka występuje między dźwignią pedału gazu a potencjometrem.

6f9982fb7325eb3b.jpg

cześć nr 7 to uchwyt i nieszczęsna linka w dużej ilości przypadków nie urywa sie linka tylko plastikowa śruba rzymska do napinania linki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dziś pedał "wszedł w podłogę", dobrze, że koło domu. Znalazłem kawałek urwanej linki. Dzwoniłem do ASO Skody, bo mam bliziutko, koszt 111zl, powiedział mi, że to jest linka z kołyską, więc pewnie chodzi o element 7 i teraz pytanie, czy jest to z tym czarnym elementem plastikowym, który jest przymocowany do pedału? Jeśli tak to odkręcam tylko śrubę nr. 9 i wsio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyciągnąłem pedał gazu (jest na zatrzaskach). Na nim jest bolec, na który należy założyć plastikowe kółko z oringiem. Nastepnie zamontowałem metalowe (kowadełko) do czujnika i pedał na zatrzaski. Ostatnią rzeczą jest ustawienie zera na regulacji przy pedale za pomocą VAG-a. Dokładnie wchodzimy w 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych] gr 0 pozycja 3. prawidłowe wskazania to 0 dla położenia jałowego a 255 dla pedału do (podłogi). Silnik nie musi być włączony. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Szuszu, na części muszę czekać, więc naprawiłem tą linkę- założyłem inną. Przy ściąganiu kołyski zaznaczyłem sobie korektorem jak było wcześniej (czarny plastik jest jeszcze przyłapany na opaskę- tak było więc nie ruszałem). Póki co muszę tak jeździć, jak patent się posypie, wymienię na ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...