Pitek87 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Witam z dnia na dzień auto zaczęło z rana długo kręcić zanim odpali po odpaleniu pali na dotyk ale jak postoi kilka godzin to kilka sekund kręci zanim odpali od czego zacząć szukać problemu? -świece już zmieniłem żadnej różnicy, odłączyłem wtryski od gazu zobaczymy jak rano się zachowa ponieważ gazownik stwierdził że listwy wtryskowe od gazu są już nie szczelne i rano benzyna z gazem jest wtryskiwana i go zalewa i musi wydmuchać nadmiar i dopiero załapie ale to okaże sie rano i napisze czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Czyli wychodzi na nie szczelność reduktora. Miałem kiedyś to samo. Sprawdź rano jak pali na Pb. Ale wcześniej dołącz zasilanie gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitek87 0 Opublikowano 27 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Najpierw odpale bez gazu (oczywiście pozniej skrece tak jak było) jak bedzie normalnie to stwierdzi się teoria gazownika Po odłączeniu gazu na noc rano auto odpaliło na tzw strzała więc pojechałem zrobić wtryski od gazu tak jak gazownik stwierdził że te nieszczelne i rano przepuszczały i zalewały mi silnik, wtryski zrobione zobaczymy jak rano sie zachowa napisze jutro pozdrawiam Wyszło na to że wtryski przepuszczały i reduktor też i go zalewało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek1495 0 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 Wymieniałeś wtryski czy regenerowałeś? Jaki koszt naprawy/wymiany parownika? Prawdopodobnie czeka mnie ta sama operacja. Z tym że jak na razie jedyne co od gazowników sie dowiedziałem to to że nie ma błędów w kompie i że mam duże ciśnienie na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitek87 0 Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 Wtryski drugi raz regenerowałem (dużo km robię)150-170zł nie pamiętam dokładnie a w reduktorze pod cewką wykręcił coś tam i taka sprężynka tam była i gumka i tą gumkę wymienił i problem znikł. A jak podłączył gazownik pod kompa to mu pokazywało że gaz wyłączony a jest dawkowany przed naprawą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się