p!etrek Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Witam! Od miesiąca coś mi stuka pod maską na niskich obrotach. Sprawdziłem z kolegą i okazuje się, że jest to najprawdopodobniej napinacz paska alternatora. Sprawdziliśmy również czy alternator się kręci po zgaszeniu silnika i okazuje się że zatrzymuje się od razu. Obstawiam sprzęgło alternatora i pytanie czy da się toto wymienić pod domem czy wymieniać również pasek napinacz lub rolkę napinacza. Trzeba wszystko rozbierać ? czy da się to jakoś rozbebeszyć ? Mam jeszcze inne dylematy w stylu rozrząd napinacza łańcucha i łańcuch. Na rozrządzie mam zrobione 48tyś. oraz napinacz byłby do wymiany wraz z łańcuchem bo klepie przy odpalaniu. Koszt całego remontu byłby na chwilę obecną spory, więc nie wiem czy opłaca mi się etapami robić czy przelecieć jeszcze z 10-15tyś i zrobić wszystko jednym rzutem. Obecnie mam 205tyś. na zegarze. Ciśnienia w cylindrach po 11 i 10,5 bar na zimnym i ciepłym, więc wydaje się zdrowy. Co myślicie ? Pozdrawiam Piotr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się