Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny [1.9 TDI 110, AVG]


wichurski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Prosiłbym o pomoc w analizie logów z dzisiejszych testów. Nie będę ukrywał, że było to pierwsze podejście w związku z tym już widzę że w dynamicznej próbie grupy 011 kolego MOCNO nie trafił w czas próby (prawdę mówiąc nie mam pojęcia jak mógł się aż tak pomylić)a niektóre statyczne są zbyt krótkie. Juto poprawię te złe, ale prosiłbym o pomoc w analizie tych już obecnych.

http://vaglog.pl/log_258603.html

http://vaglog.pl/log_258605.html

http://vaglog.pl/log_258606.html

http://vaglog.pl/log_258608.html

http://vaglog.pl/log_258609.html

http://vaglog.pl/log_258610.html

http://vaglog.pl/log_258611.html

http://vaglog.pl/log_258612.html

http://vaglog.pl/log_258613.html

http://vaglog.pl/log_258604.html

http://vaglog.pl/log_258614.html

Dodatkowo przed testem dynamicznym wyczyściłem błędy, żeby sprawdzić co się pojawi i wyskoczył po tylko ten błąd:

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 AH
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2827
Coding: 00002
Shop #: WSC 06325
1 Błąd Zapis.:
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A
Edytowane przez wichurski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele z tych logów da się odczytać. Zrób dynamiczne jak należy: pedał w podłodze 1200-4200RPM na 3ce i 4ce, grupa 011, 008, 003, 001 i zloguj grupe 000 w basic settings bo wygląda że kąt do poprawki. z tego kawałki 011 dyn wygląda, że przepływka albo sporo zaniża albo coś z turbo (może też być nieszczelny dolot)

Edytowane przez bigu888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi do zrobienia poprawnie,z tego co widać kąt do mocnej poprawy ale zrob 000bs,egr zaciety badz zatkany,silnik nie nagrzany badz czyjnik/termostat, dawka na jałowym do korekty,przepływka ok, turbo nie ładuje bo log do 1500rpm, zrób poprawnie wszystkie logi, kąt wtrysku jest bardzo ważny a ty masz bardzo przyspieszony który jest szkodliwy, zrób to samo poprawnie + do tego co kolega napisał 004 dyn i bs :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi do zrobienia poprawnie,z tego co widać kąt do mocnej poprawy ale zrob 000bs,egr zaciety badz zatkany,silnik nie nagrzany badz czyjnik/termostat, dawka na jałowym do korekty,przepływka ok, turbo nie ładuje bo log do 1500rpm, zrób poprawnie wszystkie logi, kąt wtrysku jest bardzo ważny a ty masz bardzo przyspieszony który jest szkodliwy, zrób to samo poprawnie + do tego co kolega napisał 004 dyn i bs :)

Co jest nie tak z dawką na jałowym?? Domyślam się, że jesteś z tych co uważają że dawka ma być 3 albo jeszcze mniejsza wartość (czyli większa dawka). Nie wiem skąd się to bierze, ale widzę że to plaga na forum. Dawka między 4-6 jest jak najbardziej ok i nie ma najmniejszej potrzeby tego zmieniać - poza kopceniem efekt będzie żaden.

Edytowane przez bigu888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pedał gazu jest bardziej czuły, lepiej się jeździ nie jest taki mułowaty w dolnej partii obr , 5mg to ja mam na 216, a kopcić to bedzie jakiś zajechany kibel :grin:

dawka 3mg jak najbardziej,niższej się nie daje bo to już poza regulacja:)

A ja się domyślam że ty jesteś z tych co uważają ze zmiana dawki na 3mg to wzrost spalania z 5l do 20l/100km i kopci jak lokomotywa bo zalewa go paliwem :polew:

Ustaw sobie dawkę na 9mg bo w końcu taki jest zakres regulacji 3-9 i nie bedzię ci spalał paliwa tylko wąchał ropę nie wspominając już o jakim kolwiek zadymieniu :P

Sorry za złośliwość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem skąd kolegę baca2309 naszły takie myśli, nie wspominałem słowem o zużyciu paliwa.

Obiektywnie sprawdziłem zagadnienie, sprawdzając na hamowni na ustawieniach dawki 4 i po przestawieniu na 7. Różnice na plus: 3,5KM i 11Nm (bez znaczących różnic w przebiegu krzywych), na minus: spory dym na 4 vs brak dymu na 7. Stąd mój wniosek, że ustawianie dawki jak najbliżej maksymalnej jest mało sensowne i przynosi więcej negatywnych niż pozytywnych efektów, bo chyba nie muszę tu nikomu tłumaczyć, że czarne kłęby dymu z rury wydechowej to nie tylko nieciekawy efekt wizualny:)

Uprzedzając złośliwości: wtryski wzm 216 z przebiegiem 17tys km, przebieg samochodu 267tys km(prawdziwy), kompresja równa po 29, pompa 11mm.

Edytowane przez bigu888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma serie wiec o czym ty mówisz i co porównujesz , nic dziwnego ze kłęby dymu jak pompa 11+216 i doładowanie pewnie 1,2bara, miałeś za wydajny układ wtryskowy :D jak prawdziwy przebieg 267tys i kompresja 29bar to ktoś musiał pół roku bez oleju jezdzić XD ja mam 350tys i watpie ze to prawdziwy :grin: i mam 32/31/31/31 :naughty:

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No możliwe, że ktoś jeździł nawet z piaskiem nasypanym zamiast oleju - chociaż nie zauważyłem przy wymianie jak go kupiłem;) Sam sprowadzałem z Holandii, od pierwszego właściciela z pełnym serwisem, miał 228tys km. No trochę mnie dziwi ten wynik u mnie 29/29/29/29, zwłaszcza że przy -5C przy odłączonych świecach zapalił po 5sek. kręcenia.

Seria czy nie seria - ja mówię o korzyściach a właściwie ich braku przy ustawianiu dawki na nastawniku na max.

Owszem, turbina seria ahu wiec nawet 1,25b to niewiele, ale tez napięcie przy max. obciążeniu ustawione ledwie na 4V włąśnie z uwagi na turbinę (co daje 132KM, 290Nm)-niestety na mikroturbince WG nie da się więcej.

Edytowane przez bigu888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u ciebie takiej dawki sie nie ustawia bo masz za wydajny układ wtryskowy, stąd kłęby dymu, ale u kolegi na serii jak najbardziej i nie ma prawa wiecej kopcić :) ja mam gdzieś stare logi na t15/11mm/216 wzm jak chcesz mozemy porównać :P wsumie niewiem jaka moc była ale wydaje mi sie ze wiecej jak 130, tylko silnik silnikowi nie równy :decayed:

Edytowane przez baca2309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...