Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


milus86ukf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :siema: ,

przepraszam że zakładam nowy temat lecz nigdzie podobnego nie znalazłem. Moja audiolka 1,8t Apu, mój problem polega na odpalaniu w upalne dni albo jak auto jest rozgrzane, powiedzmy po jeździe ok 30km postoju ok 10min długo trzeba kręcić ok 5 - 10 sekund dodając gazu wtedy odpala a czasami dziwnie wchodzi na obroty jak by tak po troszku od dołu wskakiwały lecz to trwa chwilkę jak by miał za mało paliwa. Na zimnym silniku rano czy stoi całą noc czy tydzień pali idealnie od strzała. Zdarzyło się też tak jak wspomniałem gdy stał w tamtym roku w te upały na pełnym słońcu też było podobnie. Nie mam pomysłu błędów brak, czujnik temperatury wymieniałem ręce opadają :suicide_anim:

I jeszcze jedna nurtująca mnie rzecz, gdy jeżdżę na klimie jest ok a zdarzy się czasami tak że jadąc i powiedzmy na sygnalizacji świetlnej skręcam i odpuszczę gazu to potrafi zgasnąć... :kwasny: z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wydaje mi się że gdyby czujnik wału był uszkodzony to powinien być zapisany jakiś błąd albo chwilowy albo stały... :kwasny:


Witam, wydaje mi się że gdyby czujnik wału był uszkodzony to powinien być zapisany jakiś błąd albo chwilowy albo stały... :kwasny:

Pomoże ktoś? Mam rację czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Mogę tylko napisać że mam ten sam problem, wymieniłem czujnik położenia wału korbowego na oryginalny i nie poprawiło sytuacji .Na jednym z forum wyczytałem że może być to problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego. Jak znajdę ten topic to go przekleje

Przykładowy numer czujnika 853 919 562 jest zamontowany w puszcze przy ECU.

Jest w tym miejscu http://www.autozone.com/repairinfo/repairguide/repairGuideContent.jsp?pageId=0900c152801c0edf

Służy on : cytat: mierzy cisnienie atmosferyczne /wysokosc n.p.m zeby obliczyc odpowiednia dawke paliwa biorac pod uwage wysokosc na jakiej samochod sie znajduje (im wyzej tym mniej powietrza w powierzu ;)) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo zauważyłem że zimą występuje u mnie brak ssania od razu 800obrotów a teraz jak jest ciepło to chodzi na ssaniu ok 1200rpm no i oczywiście przy rozgrzanym do 90 stopni i zgaszeniu to po 5min już bardzo długo kręci z wciśniętym gazem trzeba kręcić ok 15sekund :wallbash: i nadal żadnych błędów czujnik temp. nowy org. ktoś mi mówił że to może rozrusznik za wolno kręci albo pompa paliwa ale ją słychać i słychać jak pompuje. czy może zalewać silnik? jak odpali to chodzi ładnie... :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

W upały miałem podobny problem.

Gdy auto było naprawdę nagrzane pojawiały się problemy z odpaleniem:

Najpierw myślałem, że to kwestia klimy, bo silnik już prawie odpalał, ale załączał się kompresor klimy i gasł.

Ale wyłączałem klime przed zgaszeniem, nawet przełączałem na benzyne a po odpaleniu to samo: wkręcał się na jakieś 800 obrotów, spada do powiedzmy 500 i gaśnie. I tak można odpalać ze 3 razy zanim załapie. Przy normalnych temperaturach pali normalnie. Na co zwrócić uwagę? Błędów nie ma.

Edytowane przez zax99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...