Pandzior Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Witam, zakupiłem audi a6 c5 z silinkiem ARJ. Silnik uszczelniony prze poprzedniego właściciela, podobno bierze 0,5l od wymiany do wymiany, (przejechałem 1,5tyś i nie zauważyłem aby coś ubyło) ale zalany jest shellem 10w40 i rano przez chwilę słychać po odpaleniu jak hałasują łańcuchy. Stąd moje pytanie czy przy następnej wymianie mogę zmienić olej na 5w40? Dodam, że na liczniku 334000 Edytowane 2 Maja 2016 przez Pandzior
Brachi Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 Witam, zakupiłem audi a6 c5 z silinkiem ARJ. Silnik uszczelniony prze poprzedniego właściciela, podobno bierze 0,5l od wymiany do wymiany, (przejechałem 1,5tyś i nie zauważyłem aby coś ubyło) ale zalany jest shellem 10w40 i rano przez chwilę słychać po odpaleniu jak hałasują łańcuchy. Stąd moje pytanie czy przy następnej wymianie mogę zmienić olej na 5w40? Dodam, że na liczniku 334000 Przy podobnym przebiegu przeszedłem na Motula 5w40 po uprzedniej płukance i nie narzekam jest lepiej .
sssV Opublikowano 3 Maja 2016 Opublikowano 3 Maja 2016 Srodkiem do plukania. Protec lub inny flush z LM lub Valvo.
szafa87 Opublikowano 19 Listopada 2016 Opublikowano 19 Listopada 2016 Też przechodziłem z 10W40 na 5W40, do tego płukanka liqui moli Polecam.
Apegzz Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja przeszedłem z Castrola Magnateca 10W40 na Motula 5W40 bez żadnych płukanek i po 4kkm jest tylko lepiej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się