Elmer.83 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 No i się narobiło. Zaczęło się parę dni temu od tego, że wentylator szedł cały czas a obroty po wrzuceniu na luz przez chwile falowały. Miałem już kiedyś taki problem i odpięcie akumulatora na parę godzin pomogło. Zrobiłem tak samo wczoraj i zostawiłem odpięty akumulator do rana. Po podłączeniu, ledwo przekręciłem kluczyk (bez włączania silnika) a wentylator zaś ożył. Następnie : silnik nie chciał odpalić, udało się za którymś razem. Właczyła sie kontrolka silnika a na ekranie komputera wyskoczył komunikat o hamulcach. Potem dławił się przy dodawaniu gazu, ale po paru minutach mu przeszło i zaczął pracować normalnie. Kontrolki, poza kontrolka silnika, zgasły. Zostawiłem więc auto na parę godzin i wróciłem do domu. Teraz mam problem ponieważ auto nie pali nic a nic, wentylator zaś pracuje ale obroty mu falują, włącza się kontrolka hamulca i poduszek. Elektryka działa wybiórczo, np : panel klimy działa ale klima już nie. Zamki też nie działają. Nie mam czytnika vagu aby sprawdzić co się stało. Akumulator zaś jest odpięty bo wentylator szaleje.
Elmer.83 Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Akumulator padł. Podładowałem i chodzi. Tylko że padł, ponieważ wentylator chodnicy szedł sobie powolutku, tak że z kabiny go nie słyszałem i wykończył aku. Wygląda na termostat. Teraz czasem się włączy przy zimnym silniku. Do tego czasem dojdą falujące obroty gdy wrzucam na luz, które po chwili się uspokajają. Na koniec dodam, że puszczając i dodając gaz z wpiętym biegiem czuję szarpnięcie w aucie. Myślałem kiedyś że to sprzęgło, ale po którymś resecie silnik chwilowo nabrał wiatru i chodził mięciutko jak masełko. Nawet miałem wrażenie że osiągi sie poprawiły o kulturze pracy nawet nie muszę wspominać. Pech, że akurat jechałem na warsztat aby VAG podpiąć... :/ Myśle, że to termostat albo przepustnica. Auto kupiłem półtora roku temu i jej jeszcze nie czyściłem. Nie wiem, co z nią robił poprzedni właściciel. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dziś po kilkunastu kilometrach jazdy, po dojechaniu do skrzyżowania przy ruszaniu z jedynki silnik zaczął się dławić i wyraźnie brakowało mocy. Była to póki co jednorazowa akcja. A mój mechanik miał dziś wolne... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- I auto padło. Silnik odpalił ale gdy chciałem ruszyć zaczął się dławić i kompletnie brakowało mu mocy. Wentylator się włączył. Odłączyłem akumulator i musiałem kupić bilet autobusowy... Po paru godzinach jadąc do mechanika nie mogłem rozbujać auta do więcej niż 50km/h. VAG wskazał na problemy z przepływomierzem i termostatem. Auto zostało u mechanika który na drugi dzień gość wziął sie do roboty. Tylko że tym razem auto chodziło gładko, równo, komputer nic nie wskazywał, mechanik trochę nim pojeździł, zostawił włączony na godzinę i nic! Może gdzieś dostaje sie wilgoć i auto dostaje świra, bo noc przed awarią padało? Bo póki co auto zachowuje się bardzo kapryśnie (podejrzewam że to kobieta) i w każdej chwili może zaś coś może wysiąść :/ Muszę kupić sprzęt do diagnostyki i wozić ze sobą aby na bieżąco sprawdzać silnik. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Mój polski mechanik wrócił (mieszkam w Irlandii). Zero wróżenia z fusów i rozkładania rąk. Krótka rozmowa, VAG i w 5 minut miałem gotową listę zakupów. Padła czujka temperatury płynu chłodzącego, zbyt bogata mieszanka plus problem z iskrą na trzecim garze. A do irlandzkiego mechanika i tak muszę wrócić bo zarąbał mi pokrywę silnika... Ja pier**** :/ Edytowane 22 Maja 2016 przez Elmer.83
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się