Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz wałka rozrządu ADR 1,8


Audi A4 18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
jestem po wymianie napinacza wałka rozrządu w silniku ADR 1,8( napinacz zakupiony w serwisie audi za 2100 zł - oryginał).Po wymianie napinacza silnik odzyskał moc. Problem polega na tym, iż praca silnika nie zmieniła się przy rozruchu i i wciąż stuka 2-3 sekundy - choć nie zawsze, szczególnie słychać pracę jakby diesel przy przejechaniu ok 30 km gdy silnik się rozgrzeje. Ciśnienie na pompie mieści się w normie. Moje pytanie - jaka jest przyczyna tej usterki ? POMOCY !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje, że to nie napinacz tylko po prostu na chłopski zjeba** rozum popychacze :D

U mnie tak samo stuka 3 sekundy po nocnym odpaleniu, pojechałem dziś do jakiegoś majstra specjalisty i powiedział, że popychacze, a ja to wiedziałem już dawno tylko chciałem się upewnić :)

Koszt takiej roboty komplet popychaczy jak dla mnie 510 zł plus robota także z 1000 zł liczę na okrągło, a tu się pospieszyłeś i prawie nic się nie dowiedziałeś :D

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na gorącym silniku na jalowym 1 bar a na 3k rpm miedzy 3 a 4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cisnienie jest książkowe :) jak go odpalę to nic nie słychać jak nówka ;) jak sie rozgrzeje to słychać takie jak by cykanie, uderzanie od strony napinacza ale jest nowy,dziwna sprawa bo jak by to były popychacze to juz na zimnym by było słychać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze ?

Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze

Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu?

luz na popychaczach jest kasowany hydraulicznie, nim z miski olejowej do gornej magistrali dotrze olej mija 2-3 sekundy to i wtedy głosniej chodzi,

nasze auta sa juz leciwe, popychacze moga juz lekko puszczac olej i po nocy moze splywac do miski do jedna sprawa, druga sprawa to pompy oleju w autach tez nie sa nowe, i moga nie dawac nominalnego cisnienia oleju, a trzecia sprawa to olej na, który jeździsz 10w40, 15w40(broń boże) sa moze nie do konca fachowy termin ale na chłopskim rozum, są bardziej gęste jak są zimne i dluzej zajmuje im przecisniecie sie przez wszystkie kanaliki olejowe tak wyglada to w skrocie, do tych silnikow polecam wlewanie tylko i wylacznie 5w40 czy to motula, czy LM'a czy millersa, 50zł wiecej za banke oleju na 10tyś km to żaden wydatek

ogolnie 2-3 sekundowym grzechotaniem, stukaniem przy rozruchu po zimie nie przejmowalbym sie, dopiero jak na rozgrzanym cos klepie i niemilosiernie stuka to zainteresowalbym sie tematem

Edytowane przez uszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popychacze na cieplym tez slychac jak odpalasz,ale nie zawsze

Uszolek czyli przez niskie ciśnienie oleju moga popychacze stukac przy odpalaniu?

luz na popychaczach jest kasowany hydraulicznie, nim z miski olejowej do gornej magistrali dotrze olej mija 2-3 sekundy to i wtedy głosniej chodzi,

nasze auta sa juz leciwe, popychacze moga juz lekko puszczac olej i po nocy moze splywac do miski do jedna sprawa, druga sprawa to pompy oleju w autach tez nie sa nowe, i moga nie dawac nominalnego cisnienia oleju, a trzecia sprawa to olej na, który jeździsz 10w40, 15w40(broń boże) sa moze nie do konca fachowy termin ale na chłopskim rozum, są bardziej gęste jak są zimne i dluzej zajmuje im przecisniecie sie przez wszystkie kanaliki olejowe tak wyglada to w skrocie, do tych silnikow polecam wlewanie tylko i wylacznie 5w40 czy to motula, czy LM'a czy millersa, 50zł wiecej za banke oleju na 10tyś km to żaden wydatek

ogolnie 2-3 sekundowym grzechotaniem, stukaniem przy rozruchu po zimie nie przejmowalbym sie, dopiero jak na rozgrzanym cos klepie i niemilosiernie stuka to zainteresowalbym sie tematem

Witam kolego z tego co u siebie widzę to ze mam za mało rolek łańcucha miedzy wałkami wiesz moze jak to ustawic??? znak na wale korbowym jest ok i na wałku rozrządu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...