Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


kalinski_r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zanim usłyszę, że turbo przeładowuje chciałbym uprzedzić, że sam jestem temu winny za sprawą podciągnięcia sztangi. Turbo jest po regeneracji i ciągle miałem błędy z niedoładowaniem. Załączało się dopiero od 3 tyś, jakaś masakra.

Jak widać z poniższych logów już od ok. 1800 zaczyna ładować ale i tak do 2 tyś jest lekko niedoładowane. Ale najbardziej martwi mnie jego spalanie. Mimo, że auto jest z tiptroniciem to jeżdżąc do 2 tyś obrotów po mieście schodzi mi

dobrze ponad 10/100. W trasie poniżej 8 nie ma szans. Próbowałem już jazd mega-ekonomicznych i lipa. Oczywiście nie kopci na czarno, skrzynia się nie ślizga - chodzi idealnie. Co do poniższych logów to niestety nie udało mi się zagrzać

silnika do 80C :( 73C to wszystko co mi się udało. Logi robiłem przy temp zewnętrznej 7C ( późny wieczór - może dlatego nie złapał temp - ale grzałem go trochę po placu, chodził z 30 min i nic. )

To wszystko - bardzo proszę o analizę.

DYNAMICZNE:
Grupa 008, 003, 010: http://vaglog.pl/log_261349.html
Grupa 001, 003, 011: http://vaglog.pl/log_261355.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_261350.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_261351.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_261356.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_261358.html

STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_261352.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_261353.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_261354.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_261357.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób porządnie logi dynamiczne - silnik zimny (72*C), gaz nie wciśnięty na 100%. Wygląda na to, że są zawyżone wskazania przepływki (MAF), i turbo przeładowuje (Spec vs actual). Powtórz próbę i wrzuć logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro pozno wstaje to moze lepiej nie skracac sztaange tylko sprawdzic czy czasem nie masz walnietego n75 lub nieszczelnego wezyka albo zbyt male podcisnienie. Sprawdz Vacoumetrem, moze pompa tandem jest zuzyta i podcisnienie male i sztangi nie podciaga tyle ile trzeba. Spalanie duze bo masz niedoładowanie i sadzi paliwem a malo powietrza, dlatego kopci i nie jedzie.

Grupy logujemy kazda osobno, a silnik ma byc rozgrzany, moze masz termostat walniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...