Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przeładowanie chwilowe 2660mbar


vario2g

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Koledzy zrobiłem logi gr.11.Wyszło przeładowanie od 2160-2360obr o 0.2 bara,potem n75 zbija do normy. Kierownice turbo w grupie 008 69,7 przez pełny zakres obr ,Brak trybów awaryjnych,Mogę tak jeżdzić???pozdrawiam http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to olał na Twoim miejscu, jakbyś nie podłączył kompa to byś nawet nie wiedział, co jest. Jak zacznie łapać notlaufy to będzie problem i wtedy kombinuj. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym to olał na Twoim miejscu, jakbyś nie podłączył kompa to byś nawet nie wiedział, co jest. Jak zacznie łapać notlaufy to będzie problem i wtedy kombinuj. :)

Dzięki kolego lukasz51237,nie wiem czy to szkodliwe dla turbo i nie tylko, dlatego pytam,a chciałbym tym autem jeszcze parę latek pośmigać.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przejmuj sie, jest ok, lekke chwilowe przeladowanie nic nie zrobi turbo. Jak w tryb awaryjny bedzie wchodzil to turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam .Koledzy zrobiłem logi gr.11.Wyszło przeładowanie od 2160-2360obr o 0.2 bara,potem n75 zbija do normy. Kierownice turbo w grupie 008 69,7 przez pełny zakres obr ,Brak trybów awaryjnych,Mogę tak jeżdzić???pozdrawiam http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg

Wygląda , że jest to wina źle wysterowanego turbo w programie.

Dla świętego spokoju możesz podjechać do swojego tunera na korektę mapy N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...