Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zerwany gwint w kole


łukasz_S4

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialem dzis dokrecic kola i zerwalem gwint w jednej srubie , i teraz jest problem bo ta sruba nie chce sie odkrecic, sa na to jakies sposoby? co ma teraz zrobic, moge chwilowo jezdzic na 4 srubach?

A jak juz jakim cudem uda sie odkrecci to ci wtedy? gwintowac trzeba czy raczej tylko wymian sruby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to robie tak:dospawuje cos do urwaniej sruby jakas nakretke i probuja wykrecic az do skutku,ale chyba nie obedzie sie bez wyjecia piasty lub jezeli to przednie kolo to chociaz sama tarcze.Bo na 4 to bym nie jezdzi raczej chociaz kiedys przyszczem jezdzilem na 2 bo 2 zerwalem no ale to nie ta moc :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zerwałeś gwint na śrubie to pół biedy. Gorzej jeśli nie ma gwintu w piaście.

Zdemontować koło i próbować wykręcić śrubę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak zdejmie jak nie może jej wyjąć :lol: , obstawiam że gwint na śrubie poszedł bo jest wykonana ze słabszego materiału no ale wszystko się może zdażyć ....

odkreć pozostałe i unieś koło tak żeby ta śruba była pod katem i wtedy sprubój ja wykręcic może załapie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śruba odkręcona i prawdopodobnie gwint zerwany na piascie bo nie chce sie wkrecic dobra śruba w ten otwór.

W poniedzialek sprobuje przegwintowac ale takim samym rozmiarem jak sruba, jak nic z tego nie wyjdzie to bede musial kupic piaste, dzwoniłem do seriwsu i koszt takiej czasci to 490 zl.

Mam nadzieje ze nic sie nei stanie jak przejade na 4 srubach jakiesa 150 km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli znasz jakiegoś dobrego tokarza to jedź do niego może coś poradzi tylko piaste będziesz musiał wyjąć. Można to rozwiercić, nagwintować, zrobić przejściówkę (coś w kształcie obrączki z zewnąrz i od środka gwint) póżniej ją wkręcić (zaspawać i oszlifować)- namieszałem troche nie wiem czy coś z tego zrozumiałeś. Ale tan zabieg co wyżej napisałem jest czasochłonny i może Cie wyjść tyle samo co kupno używanej piasty. Można to zaspawać i przegwintować tylko nie wiem czy gwint na spawie będzie miał odpowiedznią twardość. http://moto.allegro.pl/item166864595_piasta_vw_passat_b5_audi_a4_1_9_tdi_110ps.html

Tu masz przykładowe piasty i jeszcze Ci zostanie gratów :smile: . Myśle żę to lepsze rozwiązanie. Poszukaj na allegro jest troche tego na części, coś znajdziesz. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...