Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pojawiająca się kontrolka oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam Audi A4B5 USA Q Aut AEB 1.8T+LPG 150KM 260K przebiegu. Po kupnie samochodu w ubiegłym roku zmieniłem kompletny rozrząd wraz z pompą oleju(zapchany smok i luzy na pompie) oraz zalałem olejem MOTUL 5W40 8100 X-CLEAN wcześniej nie wiem jaki był samochód przyjechał od ''dziadka z Niemiec''. Samochód jeździł bez problemów do zimy(jakieś 15tyśięcy km) gdy poszła uszczelka od chodniczki oleju (zmieniłem uszczelkę) i gdy jeździłem czasami zaczęła mrugać kontrolka od oleju(rozgrzany silnik zjeżdżam z autostrady lampka mruga trzy razy gaśnie) Wymieniłem pompę oleju zaraz po wymianie raz zamigała gdy jechałem do Zakopanego pod górki ale później ustał na 4 miesiące. Wczoraj (jechałem normalną równą drogą 50/70km/h i dziś(zjeżdżałem z autostrady odpuszczenie ze 120/140 do 60km/h) znowu zamigała mi kontrolka po czym zgasła) poziom oleju w silniku prawidłowy. Dodam jeszcze ze mam wskaźnik temperatury oleju na desce rozdzielczej i zauważyłem że mruga gdy olej ma trochę mniej niż 250*F

Czy może któryś z kolegów lub któraś z koleżanek miał/a podobny problem lub wie co może być przyczyną jak to rozwiązać????

Pozdrawiam Rickons
Opublikowano

Kontrolka ciśnienia (czerwona) czy poziomu (żółta)?

U mnie mrugało ciśnienie i wystarczyło wymienić czujnik.

Teraz od czasu do czasu zapala się poziom
(czujnik w misce wymieniony), podejrzewam czujnik przy zamku maski. Przez miesiąc nie było, wczoraj znowu się pojawił (a maskę otwierałem).

Opublikowano (edytowane)

Czerwona kontrolka oleju mrugnie 3 razy i znika. Kontrolka pojawia się podczas gdy olej jest dobrze rozgrzany i po obciążeniu jeździe pod górkę lub na autostradzie i odpuszczeniu z gazu kontrolka miga. Mechanik zasugerował mi panewki że przy niskich obrotach po odjęciu gazu i odciążeniu silnik traci ciśnienie przez panewki .

Edytowane przez rickons
Opublikowano

Czerwona kontrolka oleju mrugnie 3 razy i znika. Kontrolka pojawia się podczas gdy olej jest dobrze rozgrzany i po obciążeniu jeździe pod górkę lub na autostradzie i odpuszczeniu z gazu kontrolka miga. Mechanik zasugerował mi panewki że przy niskich obrotach po odjęciu gazu i odciążeniu silnik traci ciśnienie przez panewki .

Albo to albo smok olejowy do czyszczenia, jak już miska będzie zdjęta warto na panewki rzucić okiem.

Opublikowano

no ok ale według sztuki nie możesz załozyc spowrotem tych samych panewek, nie ustawisz ich za cholere tak jak były i wszystko bedzie sie docierać od nowa, a jak zalozysz nowe to zeby to mialo rece i nogi trzeba wał szlifować, robota zrobiona innaczej to po prostu druciarstwo ktore sie moze odbic w przyszlosci na silniku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...