gawel1999 0 Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 (edytowane) Witam.czy w naszych autach z lat 95-96 sprężarka po włączeniu klimatyzacji powinna pracować cały czas?czy powinna się załączyć i po paru sekundach wyłączyć i tak cały czas na zmianę?wentylator to wiem że powinien cały czas chodzić.szukam i są różne opinie.Ogólnie klimatyzacja cały czas chłodzi, tylko ta sprężarka co kilka sek się rozłącza i załącza. Edytowane 10 Maja 2016 przez gawel1999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaviruz 0 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 (edytowane) ja mam to samo auto z roku 1999 klima słabo chłodzi i też szukam na ten temat informacji. dziś przy 11 C klima się nie wyłącza i chłodzi tez słabo. ja u siebie obstawiam zapchaną dysze rozprężną co podczas ciepłych dni (wtedy gaz ma większe ciśnienie) powoduje słaby przepływ przez nią i czujnik ciśnienia klimatyzacji cały czas rozłącza sprężarkę kiedy ciśnienie się obniży włącza i tak w kółko. ale to tylko moja teoria i tez szukam informacji. niech się wypowiedzą ci co maja sprawna klimatyzację jak powinno być naprawdę. Edytowane 18 Maja 2016 przez megaviruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawel1999 0 Opublikowano 20 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 ja mam to samo auto z roku 1999 klima słabo chłodzi i też szukam na ten temat informacji. dziś przy 11 C klima się nie wyłącza i chłodzi tez słabo. ja u siebie obstawiam zapchaną dysze rozprężną co podczas ciepłych dni (wtedy gaz ma większe ciśnienie) powoduje słaby przepływ przez nią i czujnik ciśnienia klimatyzacji cały czas rozłącza sprężarkę kiedy ciśnienie się obniży włącza i tak w kółko. ale to tylko moja teoria i tez szukam informacji. niech się wypowiedzą ci co maja sprawna klimatyzację jak powinno być naprawdę. może kiedyś ktoś odpowie chyba, że sam dojdę to napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 20 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2016 Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawel1999 0 Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki. super,dziękuję za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
megaviruz 0 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 (edytowane) Sprężarka powinna chodzić cały czas, jej wydatek jest regulowany zaworem wewnątrz sprężarki. Są różne rodzaje sprężarek w autach z tego co czytałem i jest taka z zaworem wewnątrz która kręci się cały czas nie ma sprzęgła magnetycznego ale zawór w sobie tak jak piszesz i taka jak w audi a4 gdzie spręża cały czas gaz który przepływa przez zawór rozprężny i tyle posiada tylko zawór w osuszaczu który steruje ciśnieniem gazu jak jest za duże np zapchany zawór to wyłącza sprężarkę. Niech mnie ktoś poprawi jak źle rozumuję. Edytowane 23 Maja 2016 przez megaviruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 W B5 zawsze pracowała sprężarka Zexel lub później Denso ze sprzęgłem elektromagnetycznym i wewnętrznym zaworem regulującym wydatek sprężarki. Sprężarki Denso ze stałym sprzęgłem montowano w B6/B7 i w kilku innych autach grupy VAG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się