Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić który wtryskiwacz leje


nethome1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Takie pytanko jak sprawdzić VCDS-em który wtryskiwacz leje ?

Znalazłem coś takiego w blokach pomiarowych "Injection Quantity" i przy zimnym silniku miałem na 3 cylindrze pomiar -1,21 mg/str czy to jest to i jakie wartości powinny być prawidłowe ?

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje sie cos z silnikiem czy tylko patrzysz na wskazania vaga ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje sie cos z silnikiem czy tylko patrzysz na wskazania vaga ??

Zauważyłem ze na dłuższym postoju na biegu jałowym trochę kopci i ktoś mi powiedział że to może być lejący wtrysk.

Ogólnie nic nie zauważyłem żeby coś się działo miałem też ostatnio czyszczony egr,przepustnicę i dolot przy którym trzeba zdemontować szynę CR :-) i jestem trochę zaniepokojony czy coś sie przy okazji nie rozjechało.

Edytowane przez nethome1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku wchodzisz w pomiary rozszerzone i wybierasz kanały 52,53,54,55 to są wtryski, a przy 191 masz położenie kąta wałka rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku wchodzisz w pomiary rozszerzone i wybierasz kanały 52,53,54,55 to są wtryski, a przy 191 masz położenie kąta wałka rozrządu.

Sprawdzam to na zimnym silniku i po osiągnięciu temperatury czy podczas jazdy ?

Bo zaraz po uruchomieniu mam takie wyniki:

wtryski.jpg

na 3 cylindrze dochodzi do -1,30 mg/stroke

Tak sobie czytam inne fora i tematy i wcale nie jest powiedziane że jak na VCDS są dobre logi to wtryski są sprawne wyczytałem że trzeba obserwować auto czyli :

Wtryski objawiają się

Przycinaniem przy rozruchu - najbardziej charakterystyczne

Przybieraniem oleju - na to może mieć też wpływ DPF

Puszczaniem dymu przy oddaleniu po nocy - wtedy zalega paliwo na denkach tlokow

Kopceniem na siwo jak chodzi dłużej na wolnych obrotach, a spaliny mają charakterystycznie gryzacy zapach

Czasami na wolnych obrotach chodzi jakby nie palił na wszystkie cylindry, a przy dodaniu gazu powyżej 2000 tys. obr ładnie się wyrównuje.

cytuję kolegę z tematu o silnikach 3.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...