Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Automatyczny ręczny a silnik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie czy ten automatyczny hamulec tzn. na światłach na D puszczam hamulec i auto stoi szkodzi w jakikolwiek sposób układowi napędowemu? Z tego co się orientuję to jak trzymamy hamulec to silnik sam rozłącza sprzęgło (czy jakoś tak nie znam się za dobrze :D ). Jak włączymy ten automatyczny to on też rozłącza sprzęgło czy tylko trzyma samochód w miejscu a ten i tak chce jechać do przodu bo jest na D? Czy to jest odpowiednik po prostu zaciągnięcia ręcznego przy skrzyni automatycznej?

Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Opublikowano

Nie wiem co kombinujesz, ale jak Ci się nie chce trzymać hamulca to jest coś takiego jak auto hold.

Opublikowano
  • Autor

Nic nie kombinuje :grin:

Może i się źle wyraziłem, ale chodzi o auto hold. Mam rozumieć, że nie ma on negatywnego wpływu na dłuższą metę na silnik i hamulce?

Opublikowano

Absolutnie.

Opublikowano

Dla mnie to zbędny gadżet w automacie, w manualu, zgoda.

Opublikowano

Auto hold w automacie to zbędny gadżet? :kox:

Opublikowano

A do czego Ci on tam ?

Opublikowano

Do tego, żeby auto stało bez męczenia nogi. Nie raz widzę właścicieli aut z automatami, których auta pełzają na światłach.

Opublikowano
  • Autor