Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo dziwna sytuacja


k232

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko wszystkim,

Panowie, bardzo dziwna sytuacja z kontrolką oleju w moim samochodzie.

Jadę sobie jadę, dojeżdżam na świateł zmieniam bieg na niższy obroty na 1700 zapala sie kontrolka oleju po chwili obroty spadają na 1100 kontrolka gaśnie, rozpędzam sie znowu 1700 obrotow kontrolka swieci wbijam sie na 2200 obrotow i kontrolka gaśnie za chwile znowu 1700 swieci spadnie na 1100 i niżej i zgaśnie czy to nie przypadkiem cos z elektryka lub zegarem? Auto kompletnie nie zmienia swojej pracy gdy kontrolka sie swieci, oleju nie bierze nic sie kompletnie nie dzieje. Proszę o wypowiedzi z podobnym doświadczeniem.

Wiem, masa takich tematów ale wszystkie sa takie same a moje jest zbyt dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie Przytkany smok w misce. I przy danych obrotach nie jest w stanie zaciągnąć tyle ile potrzevuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smok i miska czyszczona miesiąc temu, czujnik oleju zmieniany tydzień temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź podłączenie wtyczki do czujnika. Może być niedopięta.

Jeżeli jest ok, to stawiam na wadę czujnika.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro smok czysty to ja bardziej stawiam na kończąca się pompę... Najlepiej to wepnij manometr i sprawdź...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale jak by pompa byla na wykończeniu to przy 1100 obrotów kontrolka by gasla?

Cisnienie na zimnym 5bar a na pol cieplym bylo ponad 1 nie pamiętam dokladnie ile

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom. U mnie zapaliła się dopiero przy wyższych obrotach... Teraz nie pamiętam jakie ciśnienia powinny być. Ale 1 bar na ciepłym to jest za mało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pol cieply, nie byl zagrzany na max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to co dopiero na gorącym musi być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie tak, ale dlaczego na zimnym jest 5 bar? Moze majster co mierzył nie umiał tego dokladnie zrobić? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe... Ale ogólnie na gorącym ( gęstym) oleju ma jak najbardziej prawo pokazywać prawidlowo

Takie info znalazłem w necie i u mnie się zgrywalo

Zimny motor:

-wolne obroty najlepiej 4-5bar

-przy 3k Rpm najlepiej 5-7bar

ciepły motor:

-wolne obroty najlepiej 1.5-2bar

-przy 3k Rpm 4-5bar

Mocno rozgrzany:

-wolne obroty 1.0-1.5bar

-przy 3k Rpm 3-4bar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja tak miałem, pisałem, ze nie pamiętam ile dokładnie ale coś w ten deseń ? dlatego mi się wydaje że to coś z elektryką ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam pompę.. Bądź smok ;) szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smok odpada bo byl wyjmowany razem z miska i czyszczony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...